Zoek MDM

Bulletin

Probleem met een Chevrolet Cruze 2 Diesel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33237 door handmatig-mechanisch
Probleem met een Chevrolet Cruze 2 Diesel Geplaatst door manual-mecanica
- Bij temperaturen rond de -8 graden Celsius start de auto niet. Dit jaar heb ik er brandstofadditief in gedaan en hij start perfect. Ze adviseerden me om het brandstoffilter te vervangen voor het geval er water in zit, waardoor er geen brandstof bij kan. De vraag is: waar zit dat brandstoffilter bij dit model?
Als de temperatuur stijgt, start hij als een trein, en dat is tot nu toe het enige probleem dat ik heb gehad.
Alvast bedankt...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33259 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met een Chevrolet Cruze 2 Diesel
Ik ken het model niet, maar de makkelijkste manier is om de lijn te volgen waar de olie naar de pomp gaat, deze naar de andere kant te volgen en dan zul je het vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33265 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met een Chevrolet Cruze 2 Diesel
Het filter bevindt zich onder, naast de tank, meestal aan dezelfde kant als de tankdop. Wat betreft het enige probleem dat je hebt: succes. Die auto heeft een slechte voorkant. Wees voorzichtig met rijden op wegen in slechte staat (kuilen). Het is raadzaam om je auto te vervangen voordat hij twee jaar oud is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33266 door handmatig-mechanisch
Overigens is deze auto een Daewood. Wat u ook zoekt, bijvoorbeeld een handleiding, u kunt het beste onder Daewood zoeken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33271 door handmatig-mechanisch
Bedankt, ik heb het gevonden. Het zit onder de tank, vast aan het achterwiel, iets verder naar voren. Ik heb het al vervangen en ik zal kijken hoe het gaat als het koud is.