Zoek MDM

Bulletin

Klepafdichtingen of -houders.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33229 door handmatig-mechanisch
Klepsteelafdichtingen. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik moet het merk van hoogwaardige klepsteelafdichtingen weten. Mijn motor is een aangepaste VW AP 1600 met een turbo. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33255 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Klepafdichtingen of -borgingen.
Vraag naar de originele. Als u die niet wilt, zijn er veel soorten en varianten verkrijgbaar, maar er zijn er niet veel van hoge kwaliteit op de markt. Ze zijn allemaal hetzelfde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33307 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Klepafdichtingen of -borgingen.
De beste kwaliteit voor elke motor zijn de originele merkonderdelen, maar ik merk weinig kwaliteitsverschil. Wat ik me wel herinner, is dat je ze voor montage in olie moet smeren, anders gaan ze minder lang mee.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33320 door handmatig-mechanisch
Ga niet af op merken... gebruik de originele voor de 1600. Ze zijn allemaal goed, maar wees voorzichtig bij het plaatsen van de afdichtingen. Gebruik een matrijs die bij de maat past, zodat je ze makkelijk kunt plaatsen. Vergeet niet om smeermiddel toe te voegen zodat het er soepel in gaat. B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33324 door handmatig-mechanisch
DE KWALITEIT VAN DE AFDICHTINGEN IS BELANGRIJK, MAAR HET IS VEEL BELANGRIJKER EN WAAR U REKENING MEE MOET HOUDEN IS DE SLIJTAGE VAN DE KLEPGELEIDERS. ALS DE SPELING OVERMATIG IS, GAAT DEZE EEN KORTE TIJD MEE. THEORETISCH IS HET NIET NODIG OM EEN AFDICHTING IN DE KLEP TE HEBBEN ALS DE TOLERANTIE TEN OPZICHTE VAN DE GELEIDER MINIMAAL IS.