Zoek MDM

Bulletin

Toyota Hilux 2008 Het stuur draaien

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden - 13 jaar en 4 maanden geleden #33618 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Hilux 2008 Stuurwiel Draait

Vrienden, als ik het aantal omwentelingen tussen twee keer doe, is het probleem dat de draad van de aansluiting me niet verder laat met uitlijnen. Ik heb dit al gedaan, maar de aansluiting laat me niet verder uitlijnen. Hij loopt op (zie schema Ref. 45503).

de haltes die vermelden waar ik ze plaats,
De prismatische armen zijn wat men interne terminals noemt, het is de staaf die het kogelgewricht van de interne terminal verbindt met de wielterminal, als het deze is, is deze verpakt.
Laatst bewerkt: 13 jaar 4 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33620 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Hilux 2008 Stuurwiel Draait
Hallo, als die Hilux uit de Kun-serie komt, zit de stop intern in het rek en regelt dat het midden van het roer. Maar als die Hiluk uit de LN-serie komt, heeft hij wel stops aan weerszijden van de wielen achter elke plaat in het voorste deel, maar dat voorkomt niet dat het roer meer naar de ene kant dan naar de andere kant draait. Dit wordt aangestuurd door de stuursector en het probleem zit in de centrering van de kogellagers. Controleer dit en zo niet, dan zien we wel wat we moeten doen. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39800 door handmatig-mechanisch
Hallo. Hoe heet de catalogus waar je het diagram vandaan hebt dat je in deze forumthread hebt geplaatst? Ik zou hem graag willen hebben. Weet je waar ik hem kan downloaden?
Bedankt,

Roby uit Ushuaia