Zoek MDM

Bulletin

Toyota Hilux 2008 Het stuur draaien

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33195 door handmatig-mechanisch
Toyota Hilux 2008 Stuurwiel Draait Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag.
Kan iemand me vertellen of het normaal is dat het stuur van een auto minder ver van het midden naar links draait dan van het midden naar rechts? Zo niet, hoe kan ik dit probleem oplossen? Mijn naven zijn helemaal nieuw.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33221 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Hilux 2008 Stuurwiel Draait
Nee, dat is niet normaal. Er is een probleem met het stuurhuis of de stuuras.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden - 13 jaar en 4 maanden geleden #33224 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Hilux 2008 Stuurwiel Draait
En hoe corrigeer ik dit? Ik moet het losdraaien en vastdraaien. Wat is dan de te volgen procedure?

Hoe corrigeer ik de besturing van mijn auto? Een van de aansluitingen laat niet genoeg wrijving meer toe om het verder uit te lijnen, en bij het verstellen van het stuur draait het meer naar de ene kant dan naar de andere.
Laatst bewerkt: 13 jaar 4 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33231 door handmatig-mechanisch
Vergara, dit is niet normaal... als dit gebeurt, zou de draaihoek aan de linkerkant kleiner zijn, en dit zou aan beide kanten hetzelfde moeten zijn. Je zou de stop aan beide kanten moeten zien, of als hij de stop aan de linkerkant niet bereikt, is er iets dat hem tegenhoudt in de tandheugel of het wormwiel... Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33256 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst waar de prismatische arm zit en controleer of de spiebaan niet gedraaid is. Als dat niet zo is, moet u het stuurwiel min of meer centreren door het totale aantal omwentelingen te tellen en dit door twee te delen. Stel vervolgens het stuurwiel in op het gemiddelde aantal verkregen omwentelingen en verwijder de prismatische arm, zet hem recht en test het. Het is enigszins omslachtig, maar het werkt.