Zoek MDM

Bulletin

Toyota Hilux 2008 Het stuur draaien

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33195 door handmatig-mechanisch
Stuurwiel draaipunt Toyota Hilux 2008 - Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag,
kan iemand mij vertellen of het normaal is dat het stuur van een auto minder vaak van het midden naar links draait dan van het midden naar rechts? Zo niet, hoe kan ik dit probleem oplossen? Mijn stuurstangkoppen zijn allemaal nieuw.

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33221 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Toyota Hilux 2008 Stuurwiel draaien
Nee, dat is niet normaal. Er is een probleem met het stuurhuis of de stuuras.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden - 13 jaar en 8 maanden geleden #33224 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Toyota Hilux 2008 Stuurwiel draaien
Hoe los ik dit op? Wat moet ik losdraaien en vastdraaien? Wat is de juiste procedure?

Hoe kan ik de besturing van mijn auto corrigeren? Een van de fuseekogels draait niet meer vast en als ik aan het stuur draai, trekt het meer naar de ene kant dan naar de andere.
Laatst bewerkt: 13 jaar 8 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33231 door handmatig-mechanisch
Vergara, dat is niet normaal... als dit gebeurt, zou de stuurhoek naar links kleiner moeten zijn, en dat zou aan beide kanten hetzelfde moeten zijn. Je zou de aanslag aan beide kanten moeten controleren, of als de linkerkant de aanslag niet bereikt, dan blokkeert iets de tandheugel of het wormwiel... Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33256 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst waar de prismatische arm zich bevindt en zorg ervoor dat de vertanding niet verdraaid is. Als dat niet het geval is, moet u het stuurwiel ruwweg centreren door het totale aantal omwentelingen te tellen en dit door twee te delen. Stel vervolgens het stuur in op het verkregen middengetal, verwijder de prismatische arm, richt deze recht en test het. Het is een beetje omslachtig, maar het werkt.