Hallo, goedemorgen, de reden hiervoor is dat ik om hulp vraag met mijn Jetta VR6 uit 1996. Ik zal u over het probleem vertellen:
Twee dagen geleden kwam mijn broer van school. Volgens hem had een leraar hem boos gemaakt en toen het tijd was om te vertrekken, nam hij de meest vrije route naar huis, met als enige bedoeling het gaspedaal in te trappen om te kijken hoe ver hij zou kunnen rijden... Ik weet niet hoeveel benzine hij nog had, maar hij vertelde me dat hij er 4 liter in had gegooid om ongeveer 25 km te rijden met een normale snelheid (80), wat de meest voorkomende snelheid is die we rijden...
Na ongeveer 15 km sloeg de auto af in neutraal. Hij probeerde hem opnieuw te starten, hij startte, maar hij sloeg onmiddellijk weer af. en nu start hij niet meer...
Eerst dacht ik dat het benzine was, er zijn 4 liter bijgegooid, maar hij reageerde niet meer, toen realiseerde ik me dat er een draadje los zat bij de nokkenassensor, ik heb die aangesloten maar hij reageert nog steeds niet...
Gisteren heb ik het gecontroleerd, we kwamen erachter dat er geen benzine de motor bereikte, we zijn de pomp nagelopen, hij komt niet aan, het relais komt wel aan maar er komt geen spanning bij de pomp, ik heb de zekering gecontroleerd en die is oké, maar toen ik de spanning op de ingangslijn van de zekering controleerde, realiseerde ik me dat er geen spanning komt, ik besloot de pomp te testen door de spanning van de andere kant te halen, de pomp werkt wel, ik heb hem gestart maar hij slaat nog steeds niet aan, hij start wel, ik denk niet dat het iets mechanisch is, dat uitsluitend, ik heb de bougiekabels gecontroleerd, er is geen vonk Ik denk dat het door het elektrische gedeelte komt, maar als een van jullie iets soortgelijks heeft meegemaakt, help me dan, want de waarheid is dat ik niet weet wat ik kan doen.
Ik heb ook gemerkt dat de ramen niet omhoog gaan, ze gaan alleen omlaag... Ik weet niet of dit een symptoom is van iets...