Zoek MDM

Bulletin

DENSO BOUGI'S

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33095 door handmatig-mechanisch
DENSO BOUGI'S Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedendag en gegroet aan alle gebruikers van dit forum. Ik heb een vraag. Ik heb een Toyota Corolla uit 1992 en ik heb de bougies vervangen door Denso-bougies, de originele vervangingsbougies voor mijn auto. Ik heb gehoord dat deze bougies afgesteld moeten worden, maar ik heb ook gelezen dat dit niet nodig is omdat ze al voorgeprogrammeerd zijn. Ik hoop dat u mijn twijfels kunt wegnemen. Met vriendelijke groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33097 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: DENSO BOUGI'S
Hallo, ik wilde je even laten weten dat een goede bougie in theorie niet afgesteld hoeft te worden, omdat de elektrodeafstand al in de fabriek is ingesteld.
Bougies worden alleen afgesteld om te controleren of de elektrodeafstand correct is en overeenkomt met de specificaties in het onderhoudshandboek van de auto. Dit zorgt ervoor dat de bougies correct zijn afgesteld vóór installatie. Iridium bougies hoeven niet afgesteld te worden. Onthoud dat overmoed gevaarlijk is, dus ik raad je aan om de elektrodeafstand altijd te controleren; het kost maar een paar seconden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33098 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: DENSO BOUGI'S
Hartelijk bedankt, vriend, voor je snelle reactie. Ik zal je wijze raad ter harte nemen. Veel succes!.