Zoek MDM

Bulletin

DENSO BOUGIES

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33095 door handmatig-mechanisch
DENSO BOUGIES Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedendag en groeten aan alle gebruikers van dit forum. Ik heb een vraag. Ik heb een Toyota Corolla uit 1992 en ik heb de bougie van het merk Denso vervangen, de originele bougie voor mijn auto. Ik heb hier wel eens gehoord dat deze bougies gekalibreerd moeten worden, maar ik heb ook gehoord dat ze niet meer gekalibreerd hoeven te worden omdat ze al gekalibreerd geleverd worden. Ik hoop dat u mijn twijfels kunt wegnemen. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33097 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: DENSO BOUGIES
Hallo, ik wil u graag informeren dat een kwaliteitsbougie in theorie niet gekalibreerd hoeft te worden, aangezien deze in de fabriek wordt gekalibreerd.
Bougies worden alleen gekalibreerd om te controleren of ze de juiste fabriekskalibratie hebben en of ze voldoen aan de specificaties in de onderhoudshandleiding van het voertuig. Bij de installatie moet men er zeker van zijn dat de bougies correct gekalibreerd zijn. Bougies met iridiumpunt hoeven niet gekalibreerd te worden. Onthoud dat overmoed gevaarlijk is, dus ik raad u aan om de kalibratie altijd te controleren, aangezien dit niet veel tijd kost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33098 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: DENSO BOUGIES
Hartelijk dank, mijn vriend, voor je snelle reactie. Ik zal je wijze raad ter harte nemen. Veel succes.