Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de zuurstofsensor of een andere sensor?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33369 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de zuurstofsensor of andere sensor..?
Hallo, ik raad u aan de brandstofdrukregelaar te controleren. Deze bevindt zich op de injectorrail. Deze gaat meestal kapot doordat hij niet de juiste druk handhaaft en lekkage veroorzaakt bij een of meer injectoren. De lambdasonde loopt naar de uitlaat. Kijk van de uitlaatpijp naar de uitlaatpijp. Kijk voor en na de katalysator. Als ik me goed herinner, heeft dat automodel hem met het blote oog zichtbaar in de uitlaatpijp. Ik weet niet meer of het bouwjaar van uw auto hem heeft. Ik weet dat hij uit 2001 komt, want ik heb er onlangs een gecontroleerd.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33375 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de zuurstofsensor of andere sensor..?
Hamigo, over het algemeen hebben auto's vanaf de jaren negentig sensoren in of vlakbij het luchtfilter, wij noemen dat flowmeters. Als deze sensor kapot gaat, veroorzaakt dat veel problemen met het mengsel en produceert het veel zwarte rook. Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33376 door handmatig-mechanisch
Hamigo, over het algemeen hebben auto's vanaf de jaren negentig sensoren in of vlakbij het luchtfilter, wij noemen dat flowmeters. Als deze sensor kapot gaat, veroorzaakt dat veel problemen met het mengsel en produceert het veel zwarte rook. Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33406 door handmatig-mechanisch
Sorry, ik bedoelde onder het uitlaatspruitstukdeksel, maar dan vlakbij de motor.