Zoek MDM

Bulletin

automatische transmissiestoring

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32743 door handmatig-mechanisch
Automatische transmissiestoring Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Mitsubishi Lancer en als ik van P naar achteruit schakel, crasht de bak of na een tijdje rijden schakelt hij niet in de versnelling, maar blijft hij in neutraal staan. Als iemand me kan helpen of als je de reparatiehandleiding van deze auto hebt, het is een ES-motor 2.0 model uit 2005.
Ik zou je zeer dankbaar zijn

, bedankt! Groeten!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32746 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: automatische transmissiestoring
Hallo, kijk, het kan verschillende dingen zijn, maar ik zou beginnen met het controleren van de slag van je koppeling. Wat ik het meest denk is de transmissie te controleren en naar het wiel te kijken, dat wil zeggen de zwarte vlotter die zorgt voor soepel schakelen. Als deze beschadigd is, geeft dat de symptomen die je noemt. In het beste geval vervang je hem door een nieuwe, stel je je transmissie af en ben je klaar om van je auto te genieten. Ik hoop dat ik je heb geholpen. Veel succes met je probleem en als je kunt, laat dan een reactie achter. Met vriendelijke groet, Isai Curiel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32747 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: automatische transmissiestoring
Ah, ik vergat de transmissieverbindingen en in het algemeen de magneetventielen, selectoren, enz. te controleren. Met vriendelijke groet, Isai Curiel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32752 door handmatig-mechanisch
Het laatste wat [strike]isxiji2001[/strike] zegt, is over het algemeen het meest logisch.
Begin niet met het demonteren van de versnellingsbak voordat je een paar dingen hebt gecontroleerd. Scan eerst de sensoren en solenoïdes van de versnellingsbak en controleer de werking ervan. Als deze in orde zijn, verwijder dan het carter en controleer de schuifklep, want die raakt soms verstopt.

Als deze in orde zijn, zit je in de problemen. Je zult de versnellingsbak moeten demonteren, want het kunnen keerringen of schijven zijn.