Zoek MDM

Bulletin

Problemen met een Astra 1.8 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32735 door handmatig-mechanisch
Problemen met een Astra 1.8 uit 2001 Geplaatst door manual-mecanica
Kan iemand me helpen? Mijn auto, een Astra 1.8 automaat uit 2001, heeft een onderhoudsbeurt gehad.
Het probleem is dat hij start, maar meteen weer afslaat en het gaspedaal niet reageert. Ik heb een scan uitgevoerd en die toont storingen in het gasklephuis. Kan iemand me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32737 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met een Astra 1.8 2001
Vervang het gasklephuis, want dat hebben ze kapotgemaakt toen ze het afstelden. Ze zullen zien dat het met de hand is verplaatst en dat is niet langer het geval.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32740 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met een Astra 1.8 2001
Hallo, uw probleem komt veel voor. Tijdens de onderhoudsbeurt hebben ze waarschijnlijk ook het gasklephuis gewassen, waardoor de stand van de gasklep is veranderd. Breng uw auto naar een betrouwbare garage voordat u iets anders verandert. Zij kunnen een goede scanner gebruiken om het gasklephuis van uw Astra te synchroniseren. Zij zullen uw probleem ongetwijfeld naar tevredenheid oplossen. Ik hoop dat u iets over de resultaten kunt zeggen. Met vriendelijke groet. Ik hoop dat mijn opmerkingen nuttig zijn.

Met vriendelijke groet, Isai Curiel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32742 door handmatig-mechanisch
Groeten, wat Curiel zegt klopt. Het gasklephuis moet opnieuw worden afgesteld met een scanner, bij voorkeur een Tech 2 of een ander goed merk.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32862 door handmatig-mechanisch
Ik heb mijn auto laten uitlezen. Hij was niet voorzien van Tech 2. Alleen de dealer heeft het, maar iedereen in Monclova (waar ik woon) gaat naar deze monteur. Hij heeft iets soortgelijks en kon het gasklephuis niet kalibreren. We hebben contact opgenomen met een Chevrolet-monteur en hij vertelde ons dat het gasklephuis beschadigd was en dat deze niet gekalibreerd konden worden.
Ik vraag me af of ik nog iets anders kan doen voordat ik het gasklephuis vervang.