Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 106 Max airconditioning probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #32945 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Probleem met de airconditioning van de Peugeot 106 Max
Het is niet eenvoudig om het in detail te bekijken, maar als je naar een reparatiewerkplaats gaat, zouden ze het moeten kunnen vinden. Je zult de relais echter zelf moeten testen in de zekeringkast buiten. Neem er de tijd voor, ze zijn allemaal hetzelfde; probeer ze om te wisselen en je zult zien welke defect is

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33086 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Probleem met de airconditioning van de Peugeot 106 Max
Is het wisselstroomrelais dat in een klein doosje achter de accu, vastgemaakt aan het chassis? Ik heb het opengemaakt en vier zekeringen en een relais gevonden. Een foto van de locatie zou handig zijn als het relais dat ik noemde niet de juiste is. De monteur kon me niet vertellen waar het zat. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33155 door handmatig-mechanisch
Controleer het relais door het heel voorzichtig open te maken en er zelf op te stappen; dan ziet u welk relais het is. U kunt het ook vinden door elk relais voorzichtig te demonteren. Als er meerdere relais zijn die er hetzelfde uitzien, probeer dan de locatie van het airconditioningrelais

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33363 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb het probleem met de airconditioning gevonden. Ik zag twee doorgesneden draden die van de thermostaat in het dashboardkastje aan de passagierskant kwamen. Ik heb ze met elkaar verbonden en de compressor startte. Ik moet alleen nog uitzoeken welk onderdeel daar precies op aangesloten was. Ik vermoed dat het een Valeo-sensor of een meetsonde is. Als iemand hier iets over weet, hoor ik het graag. Zodra het probleem is opgelost, laat ik het jullie weten. Alvast bedankt.