Zoek MDM

Bulletin

Ford-truck met 292 V8-motor - vermogensverlies

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32489 door handmatig-mechanisch
292 -motor - vermogensverlies
Bij accelereren verliest hij vermogen. Ik heb de zuigerveren vervangen en op de tweede dag dat ik ermee reed, begon het probleem. Ik heb de sproeierpomp van de carburateur gecontroleerd en die werkt prima. Ik heb platina tuning gedaan, enz. Ik heb de brandstofpomp gecontroleerd, alles is in orde, klepafstelling, hij zuigt geen lucht aan. Bij het rijden start hij goed, maar als ik blijf accelereren, begint hij te zuigen, en dan valt hij weg, maar als ik wat meer accelereer, neemt het vermogen weer af, alsof het vastgehouden en losgelaten werd. Ik weet niet wat ik nog meer moet controleren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32501 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford truck met 292 V8-motor - vermogensverlies
Hoi Chisk.
Hoe is het met het luchtfilter? Controleer de uitlaatpijp en het spruitstuk, bijvoorbeeld of ze niet verstopt zitten met koolstof. Controleer ook de klepspeling. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32503 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford truck met 292 V8-motor - vermogensverlies
Bedankt, Servilimit. De motor is volledig gereinigd, inclusief de spruitstukken en klepkalibratie. De inspectie is uitgevoerd.