Zoek MDM

Bulletin

Verwijder bekleding Peugeot Partner Tepee

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32421 door handmatig-mechanisch
Ik zou graag informatie ontvangen over het verwijderen van de dak-, kofferbak- en deurstijlbekleding van Peugeot Partner Tepee-busjes.
Een paar tips om breuk te voorkomen zijn voldoende. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32448 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Partner Tepee bekleding verwijderen
Wat zijn de versieringen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32467 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Partner Tepee bekleding verwijderen
Dit zijn de onderdelen die het plaatwerk aan de zijkanten van de kofferbak, het dak en de deuren bedekken. Ze isoleren geluid en bieden bescherming, terwijl ze tegelijkertijd het uiterlijk van de afwerking verbeteren.
Ik moet weten hoe ik de plastic panelen die de zijkanten van de Partner Tepee bedekken en de panelen die de stijlen tussen de deuren bekleden, kan verwijderen zonder ze te breken.
Met vriendelijke groet en bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32478 door handmatig-mechanisch
Oké, perfect, nu weet ik waar we het over hebben. Laat me je vertellen, die onderdelen zitten over het algemeen met plastic drukknopen aan de body vast. Je moet er een schroevendraaier tussen steken. Zodra je alle schroeven hebt verwijderd die er mogelijk zijn of zichtbaar zijn, gebruik je gewoon hefboomwerking. Ze zijn hard, maar ze komen eruit. Probeer de platte schroevendraaier zo dicht mogelijk bij de drukknopen te steken als er een drukknop breekt, wat kan gebeuren. Ze verkopen ze zo, zodat de wereld niet aan je voeten ligt. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32494 door handmatig-mechanisch
Heel erg bedankt.
Ik ga het proberen.
Hoewel ik denk dat ik best handig ben, gebeurt het vaak dat ik eerst dingen kapot maak en ze dan moet repareren.
Ik laat je weten hoe het gaat.
Bedankt.