Zoek MDM

Bulletin

hulp met Audi 80

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32393 door handmatig-mechanisch
Hulp met Audi 80 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, allereerst wil ik jullie vertellen dat ik een prachtige Audi 80 1.8 uit 1989 bezit. Het probleem is dat ik hem niet goed afgesteld krijg. Hij blijft stationair draaien, ruikt erg naar benzine, het lijkt wel rook, het prikt, hehehe. En als ik hem goed krijg,
start hij slecht. Als hij goed start, stabiliseert hij niet. Ik ben de weg kwijt. Bougies vervangen, kabels gerepareerd. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik het stationair draaien moet regelen. Help me alsjeblieft. Ik wil er zo snel mogelijk mee rijden en beginnen met de make-up, hahahahahaha. Hij heeft wat deuken door de jaren heen, hehehe. Alvast bedankt. Groeten uit Asturië.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32415 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij Audi 80
Hoi, kijk, mij is hetzelfde overkomen met mijn Nissan. Ik heb een Nissan uit '85. Ik raad aan om, voordat je iets demonteert, de carburateur te demonteren en goed schoon te maken en te proberen alle nieuwe pakkingen te maken. Draai bij het terugplaatsen de gashendel niet te ver open. Laat de gastoevoer klein en regel het beetje bij beetje. Zorg ervoor dat de bougies schoon zijn. Met vriendelijke groet en veel succes...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32422 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij Audi 80
Bedankt, maar de auto heeft mechanische injectie, ik weet niet of het gaat werken, maar de reiniging is oké, hahaha, hij is al schoon en netjes. Groeten.