Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Spark 1.0

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32967 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Spark 1.0
Goedemiddag, wat het onderwerp betreft: als het een Chevrolet met een gasklephuis betreft, is de kans het grootst dat deze niet gekalibreerd is. Er staat een procedure in de servicehandleiding om het gasklephuis te leren, maar eerlijk gezegd heeft het bij mij nooit gewerkt. Ik raad aan om het te leren met de Tech 2, wat de meest aan te raden manier is om dit soort problemen te voorkomen, aangezien deze units vaak last hebben van dit soort storingen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45542 door handmatig-mechanisch
Hallo, goedemorgen! ...het is niet hetzelfde probleem, maar het is wel hetzelfde model. Hebben jullie last van terugkerende EGR-storingen? De eerste keer dat het controlelampje ging branden en een storing met dit onderdeel aangaf, kwam dat doordat ik brandstof met een lager octaangehalte gebruikte. Dit verdween een tijdje, maar dit is de derde keer dat het lampje een storing met hetzelfde onderdeel aangeeft. Dit is mij al overkomen met twee Sparks.
Als iemand van jullie dit probleem vaker heeft gehad, zou ik dat op prijs stellen, zodat ik direct ter zake kan komen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #49475 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, geef bij elke reactie over storingen de kilometerstand, het bouwjaar, het motortype M 300 voor de 1.0, 1000 cc - kubieke centimeter aan
, anders, zoals Navlag Olugna aangeeft, is het minimum bij 1300 tpm tot 1600 tpm abnormaal.
Groeten,
Roberto ---bocha51