Zoek MDM

Bulletin

Schade aan de voorste schokdemper van een Citroen Xanti

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32372 door handmatig-mechanisch
Vrienden: Ik ben in Colombia en de cilinder van de schokdemper rechtsvoor van mijn Citroën Xantia uit 1997 is kapot. Ik zou graag willen weten of iemand dit reserveonderdeel heeft of alternatieven kent waarmee ik het kan herstellen.

Helaas is dit onderdeel niet verkrijgbaar in mijn land en heb ik alleen maar "tweedehands" onderdelen aangeboden gekregen, wat me geen geruststelling geeft.

Ik zou jullie feedback op prijs stellen.

Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32428 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Schade aan de voorste schokdemper van een Citroen Xanti
Responstest

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32487 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Schade aan de voorste schokdemper van een Citroen Xanti
De schokdemper van de Xantia is een hydraulische cilinder die werkt met druk die door een pomp wordt aangestuurd. Deze is erg moeilijk te repareren als hij beschadigd is en staat ook in verbinding met de andere drie wielen. Je kunt dus niet met een of andere inventiviteit uit de situatie komen... Ik heb nog een paar van die tweedehands cilinders in zeer goede staat... maar ik kom uit Chili... ik kan ze naar je opsturen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32498 door handmatig-mechanisch
Hallo Duque:

Ik ben geïnteresseerd in je aanbod. Laat me weten hoe je het naar me kunt sturen en wat de kosten zijn. Ik woon in Bogota.

Ik wacht op je reactie.

Heel erg bedankt.