Zoek MDM

Bulletin

Als Saviero het apparaat uitzet, blijft er een lampje branden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32363 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: saviero, bij het uitschakelen blijft er een lampje branden
Ik heb het niet over de handrem, want de handremschakelaar dient alleen om een richtingaanwijzer op het dashboard te activeren.
Ik heb het over de rempedaalschakelaar; die schakelt de remlichten in.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32368 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: saviero, bij het uitschakelen blijft er een lampje branden
Hartelijk dank voor uw reactie. Morgen brengt de eigenaar hem naar de vrachtwagen. Ze vertelden me ook dat er water in het plafond kan komen. Dat is wat er met Amaroks gebeurt. Ik laat het u weten als het gebeurt. Ik wilde het van tevoren weten om te zien of het u ook is overkomen. Ik reageer later. Hartelijk dank voor uw reactie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32371 door handmatig-mechanisch
Ja, maar hij zegt dat de binnenverlichting aangaat, voor zover ik weet, niet de buitenverlichting. De vraag van het kind is een beetje vreemd, want als het om een binnenverlichting gaat, kan het zijn dat hij een open deur detecteert, of misschien heeft het slot dat contact aan de achterkant waardoor de verlichting blijft hangen.