Zoek MDM

Bulletin

de startmotor blijft hangen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32218 door handmatig-mechanisch
startmotor blijft hangen .
Ik heb een Seat Leon TDI en de startmotor blijft hangen. Ik wilde weten welke controles ik kan uitvoeren of wat het zou kunnen zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32219 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: startmotor blijft hangen
Hallo vriend nachoracing, als je startmotor hetzelfde is, probeer dan de connector bij de startmotor los te koppelen en gelijkstroom aan te sluiten met de schakelaar zo ingesteld dat hij de startmotor start. Als hij niet meer blokkeert, ligt het aan de schakelaar in de sleutel en moet je de sleutel repareren. Als hij wel blokkeert, ligt het aan de spoel van de startmotorsolenoïde en moet die worden vervangen. Er is een andere methode om de solenoïde niet te vervangen, maar na verloop van tijd beschadigt dit een ander onderdeel. Ik ben automonteur.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32226 door handmatig-mechanisch
Als je met ingeschakeld bedoelt dat de schakelaar blijft zitten, of dat het de contactplaat, de solenoïde van de startmotor of de startmotor is, weet ik niet hoe je dat weet, maar het is eenvoudig te testen. Maak een kabel met twee uiteinden, bevestig er één aan de moer die van de accu komt en de andere aan de moer die van de contactplaat komt en de andere kant aan de moer die van de contactplaat komt en de andere kant aan de accu. Als de schakelaar door is, is het de solenoïde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32272 door handmatig-mechanisch
Ik heb dit probleem met verschillende auto's gehad: de startmotor bleef hangen en sloeg niet aan, je hoorde alleen een klik. Ik heb ze uit elkaar gehaald en schoongemaakt met benzine, omdat ze vastzaten door de koolstofafzetting. Ik heb ze weer in elkaar gezet en ze waren perfect, maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32292 door handmatig-mechanisch
Het probleem is niet dat hij niet wil starten, maar dat ik bij het starten een geluid hoor alsof het rondsel niet teruggaat.