Zoek MDM

Bulletin

De sleutel werkt niet als het stuur vergrendeld is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden - 13 jaar en 9 maanden geleden #31972 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Polo 1.9 D uit 2000 en als het stuur blokkeert, is het extreem moeilijk om de sleutel weer om te draaien.
Het ligt niet aan de olie, want ik heb de sleutel onlangs ingevet en nu zou hij moeten werken.
Wat zou het kunnen zijn?
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: 13 jaar 9 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #31973 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: De sleutel werkt niet als het stuur vergrendeld is
Goedemiddag,
het kan zijn dat het contactslot wat versleten is en speling heeft gekregen. Probeer het stuur een beetje te bewegen terwijl u de sleutel omdraait.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #31975 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: De sleutel werkt niet als het stuur vergrendeld is
Dat heb ik al geprobeerd, maar hij loopt nog steeds niet goed. Ik heb ook olie bijgevuld. De auto heeft 3 maanden stilgestaan ​​en er is wat vocht in gekomen. Zou er iets binnenin verroest kunnen zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #31976 door handmatig-mechanisch
Het is heel goed mogelijk dat er wat roest zit. Probeer wat WD-40 in het contactslot te spuiten via de sleutelopening, ik denk dat dat het probleem oplost