Zoek MDM

Bulletin

de sleutel werkt niet als het stuurwiel vergrendeld is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden - 13 jaar en 8 maanden geleden #31972 door handmatig-mechanisch
De sleutel werkt niet als het stuur vergrendeld is. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Polo 1.9D uit 2000 en als het stuurwiel blokkeert, is het extreem moeilijk om de sleutel weer om te draaien.
Het ligt niet aan de olie, want ik heb de sleutel onlangs gesmeerd en dan zou het moeten werken.
Wat zou het kunnen zijn?
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: 13 jaar 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31973 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: De sleutel werkt niet als het stuur vergrendeld is.
Goedemiddag,
het slot is mogelijk wat versleten en heeft wat speling. Probeer het stuur een beetje te bewegen terwijl je de sleutel probeert te draaien.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31975 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: De sleutel werkt niet als het stuur vergrendeld is.
Dus ik heb het geprobeerd, maar het is nog steeds niet goed. Ik heb ook geprobeerd olie bij te vullen. Hij heeft er drie maanden gestaan en er is wat vocht in de auto gekomen. Zou er iets roestigs in de auto kunnen zitten?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31976 door handmatig-mechanisch
Ja, het is zeker mogelijk dat er wat roest zit. Probeer ze (3 in één) via de sleutelgleuf in het slot te steken, dan denk ik dat je het kunt oplossen.