Zoek MDM

Bulletin

licht c/d in het midden van 4x4 knipperlicht

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31953 door handmatig-mechanisch
licht c/d in het midden van 4x4 knipperlicht Geplaatst door manual-mecanica
Mitsubishi Montero 2.8 diesel uit 2001. Na slechts 20 kilometer op het dashboard van de 4x4 gaat er een klein lampje branden met de aanduiding C/D tussen de vier wielen. Ik heb er geen moeite mee om de weg op te blijven, maar wel bij het schakelen naar 4x4.
Verder is alles wat met het 4x4-waarschuwingslampje te maken heeft, uitgeschakeld.
Ik waardeer alle hulp die u kunt bieden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31954 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: knipperlicht c/d in het midden van een 4x4
Vriend, heb je gecontroleerd op olielekken (keerringen)? Misschien geeft het een laag niveau aan????

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31989 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: knipperlicht c/d in het midden van een 4x4
Allereerst, bedankt voor je antwoord... en het eerste wat ik vandaag ga doen is doornemen wat je me vertelt.
Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden - 13 jaar en 8 maanden geleden #32126 door handmatig-mechanisch
Een paar dagen geleden, wanhopig door dit symptoom van een geblokkeerde C/D in een Montero 3.2, vroeg ik om hulp en een forum, en ik ben de persoon die me een suggestie deed onder het pseudoniem coquimbo77 zeer dankbaar. Maar gelukkig heb ik het echte probleem gevonden en is het nu opgelost. Dus hoe weet ik dat ik niet de enige ben die problemen heeft met dit soort klussen? Ik heb een klein onderwerp in pdf-formaat aangemaakt. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft.
Laatst bewerkt: 13 jaar 8 maanden geleden door .