Zoek MDM

Bulletin

Temperatuurprobleem in Hyundai Galloper

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31901 door handmatig-mechanisch
Temperatuurprobleem op Hyundai Galloper Geplaatst door manual-mecanica
HALLO IEDEREEN, IK BEN HIER NIEUW EN DE WAARHEID IS DAT IK GEEN SPAANStalige DEMONTAGEHANDLEIDING VOOR EEN HYUNDAI GALLOPER HEB KUNNEN VINDEN, LAAT STAAN DAT IK HET TEMPERATUURPROBLEEM MET DEZE MOTOREN ECHT HEB OPGELOST. ALS IEMAND HIER IETS VAN WEET, ZOU IK DAT OP PRIJS STELLEN.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31912 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Temperatuurprobleem op Hyundai Galloper
Wat is het probleem dat u met de temperatuur heeft?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31915 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Temperatuurprobleem op Hyundai Galloper
We kunnen je helpen, maar we zijn geen waarzeggers. Leg jezelf beter uit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31998 door handmatig-mechanisch
kortsluiting en macho excuseer me dat ik niet meer uitleg, maar toen ik dit schreef, hadden we het echt warm; het volgende gebeurde bij mij.
Mijn vriend kocht een Galloper 2.5 4x4 turbo interculer die in de stad rijdt en zelfs de temperatuur regelt zolang als nodig is, maar hij doet niets meer dan de snelweg opgaan en 110 km/u bereiken waardoor de radiator barst en de pakking kapotgaat omdat de temperatuurmeter tussen de twee punten stopt, ik kan je vertellen dat we het tot het einde hebben geprobeerd.
- we halen de thermostaat eruit
- we vervangen de aangekoekte -
we repareren de radiator
- we vertragen de waterpomp met één punt
- we vergroten de waterdoorgang naar de pomp
en vervangen ook een pakking door een blinde (advies van een forum) van een apparaat dat dicht bij de turbo zit en hete gassen uitstoot.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32012 door handmatig-mechanisch
Ik heb niet alle details, maar ik denk dat er sprake is van een compressielek, ofwel vanuit de cilinderkop ofwel vanuit een cilinderbus die alleen lekt bij hoge toerentallen. Ik raad aan om een hydraulische test uit te voeren op de cilinderkop en de cilinderbussen te inspecteren. Op basis van de informatie is die motor een Mitsubishi 2.5, dezelfde als die in de L 200 bestelwagen.