Zoek MDM

Bulletin

Megane Classic automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31822 door handmatig-mechanisch
Megane Classic automatische transmissie Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een vraag. Ik heb nu drie dagen een Mégane Classic. Ik ben de tweede eigenaar. Ik wilde weten waar ik het oliepeil in de versnellingsbak kan controleren. Ik kan de peilstok niet vinden en als ik rijd, tikt hij lichtjes. Ik heb de motorolie al ververst, maar ik mis er nog wat. Kunt u me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden - 13 jaar en 8 maanden geleden #31826 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Automatische transmissie Megane Classic
Goedemorgen, er zijn auto's, zoals die van u, die geen peilstok hebben. Dit komt doordat ze met een ander systeem werken. Het is een speciale dop die eronder zit. U moet de auto op een hefbrug zetten en een aantal stappen volgen om het niveau te controleren.
Laatst bewerkt: 13 jaar 8 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31827 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Automatische transmissie Megane Classic
Hartelijk dank, zou het kloppen in de bak te wijten kunnen zijn aan een tekort aan olie?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31856 door handmatig-mechanisch
Waarschijnlijk komt dit door een tekort aan olie, maar het kan ook zijn dat de olie al erg gedegradeerd is en zijn eigenschappen al verloren heeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31862 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor uw reactie. Ik zal het ter beoordeling aan een bevoegde agent voorleggen.
:)