Zoek MDM

Bulletin

MITSUBISHI LANCER 2.0 2004 ACCELERATIE

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31765 door handmatig-mechanisch
MITSUBISHI LANCER 2.0 2004 ACCELERATION Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag heren van het forum, ik heb een detail in mijn Mitsubishi Lancer, het is een touring-versie, 2000 cc motor, het probleem is het volgende, de toerenteller van de auto geeft aan dat ze onder de 900 zijn en er komt een moment dat hij op het punt staat af te slaan, maar dat gebeurt niet, en als ik de airconditioning nog meer aanzet, nu, heb ik het inlaatsysteem, vlinder, minimumregelklep zorgvuldig schoongemaakt, alles was perfect, de toeren blijven op 900 met de automatische transmissie in neutraal, d, 1, 2, 3, zonder te accelereren, nu als ik lange ritten maak, zoals van de ene plaats naar de andere gaan of misschien reizen, en ik de auto accelereer alsof ik probeer te remmen terwijl ik wil blijven accelereren om vooruit te komen in de verandering, verliest hij kracht bij het accelereren en de veranderingen doen het met vertraging, en op hellingen, vreemde geluiden in de uitlaat, nu de auto geparkeerd en aan staat, accelereer ik hem abrupt naar beneden en het maakt een schietend geluid op het moment dat ik mijn voet van het gaspedaal haal, nu nog een probleem zou kunnen zijn dat wanneer ik de bougies verwijder, ze vol olie zitten, ik moet in dit geval voorzichtig zijn omdat het kan zijn dat de rubbers die in de doppen zitten verlopen zijn of dat de buis waar de bougie in gaat niet goed is afgedicht, maar ik ben bang dat er ook olie zit op de plaats waar de draden lopen, is het het beste om de camera te laten zakken om te controleren op olielekkage? maar ik moet voorzichtig zijn met de poelie en de distributieriem, IK WIL DIE HOOGSTWAARSCHIJNLIJK SCANNEN, maar ik wil in dit geval graag jullie mening horen om informatie te hebben voordat ik dat werk doe ... en helaas de kosten ...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31774 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Acceleratie van de Mitsubishi Lancer 2.0 2004
Als er explosies in de uitlaatgassen ontstaan, betekent dit dat er te veel benzine doorheen stroomt. Controleer ook zorgvuldig of er geen lekstroom in de verdeler zit, want dat veroorzaakt meestal ook olie-explosies. Ik denk niet dat het komt doordat er witte rook uitkomt. Als er zwarte rook uitkomt, betekent dit dat er benzine uit moet. Maak de verdeler schoon en controleer opnieuw.
Ik hoop dat mijn hulp helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31777 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Acceleratie van de Mitsubishi Lancer 2.0 2004
Controleer de werking van de EGR-klep, deze is namelijk verstopt met roet uit de uitlaat.