Hallo vrienden, ik heb een klein probleempje met een Chrysler Neon 2.0 automaat uit '96. Als je de auto flink wilt pushen, lijkt het alsof hij even geen vermogen heeft, hij valt af en start dan weer bij 3000 tpm. Soms wel en soms niet. Als hij dit begint te doen en je blijft rijden, komt er een moment dat hij stopt en niet start, of dat hij moeizaam start. En als hij wel start, stopt hij zodra je de pook in D zet. Ik heb de storing gecontroleerd en hij startte niet. De bobine gaf heel weinig en geen constante vonken af, dus ik heb de bobine vervangen, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. Ik heb de motor opnieuw ingebouwd en zelfs met de nieuwe bobine lijkt het erop dat er een probleem met de bobine is. Daarnaast heb ik de krukassensor, de bougiekabels, de bougies, de gasklepsensor vervangen. Ik heb de modulepennen gecontroleerd (toen ik de pennen uit elkaar haalde, realiseerde ik me dat er olie in zat. Ik heb ze schoongemaakt en het is nog steeds hetzelfde). Kunt u mij helpen? Ik waardeer het enorm. Dank u wel.