Zoek MDM

Bulletin

AVEO 1.6 ABS-REMMEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #31590 door handmatig-mechanisch
AVEO 1.6 ABS BRAKES Gepubliceerd door manual-mecanica
VRIENDEN, HELP, IK HEB EEN AVEO 1.6 MET EEN PROBLEEM MET DE ABS-SENSOR LINKSVOOR. IK HEB GEEN CODE, MAAR HET LAMPJE BRANDT OP DE SCANNER. ZE LATEN ME ALLE 4 DE SENSOREN ZIEN, DRIE OP 0 KM/U EN DE LINKER OP 225 KM/U. IK HEB DE SENSOR AL VERVANGEN EN HET IS NOG HETZELFDE. IK HEB AL NAAR DE INSTALLATIE GEKEKEN, IS DAT OK? IK WEET NIET WAT IK ANDERS MOET DOEN? IS HET EEN COMPUTER? BEDANKT VOOR DE HULP
, HOE KAN IK DIT CONTROLEREN?
profiel 1 seconde geleden • Vind ik leuk • Reageren

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #31595 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: AVEO 1.6 ABS REMMEN
Groeten aan de Colombiaanse broeders: koppel eerst de accu los, koppel dan het ABS los, wacht een paar minuten, sluit dan de accu weer aan, zet de schakelaar aan en schakel het ABS weer in zonder het aan te sluiten. Sluit vervolgens het ABS weer aan, zet het uit en weer aan. Als de storing aanhoudt, moet u de remkraan op het linker voorwiel losdraaien en, wanneer de vloeistof er een paar seconden uitstroomt, deze vergrendelen en controleren of het lampje uitgaat door de auto te starten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44039 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp AVEO 1.6 ABS-REMMEN
Laat eerst de wielen zakken en reinig de sensoren die geen goed contact maken door stof, vet, enz., en verwijder vervolgens de storing met de scanner. Als het waarschuwingslampje blijft branden en er geen code op de scanner verschijnt of de 5200 verschijnt, is er sprake van een storing in het motorcircuit dat de tractie regelt. Om dit te doen, moet u de auto laten zakken en inspecteren.