Hallo allemaal, ik ga jullie over mijn geval vertellen. Vier jaar geleden is de ABS-hydraulische pomp vervangen. Na anderhalf jaar ging het waarschuwingslampje weer branden en hebben ze de pomp opnieuw onder garantie vervangen bij Seat Claro. Mijn auto is trouwens een Seat Toledo 2 1.9 TDI 110 repro. Het probleem is dat het jaar daarop, buiten de garantie, het waarschuwingslampje weer ging branden. Oh, en het waarschuwingslampje ging branden toen ik harder ging dan 20 km/u. Toen ik de auto uit en weer aan zette en de zelfdiagnose uitvoerde, ging het waarschuwingslampje uit. Maar toen ik weer ging rijden, ging het weer branden. Nou, ik activeerde het ABS voordat ik 20 km/u bereikte en het ABS werkte, want toen het eenmaal aan was, werkte het niet meer en ging het waarschuwingslampje niet meer branden. Het probleem is dat ongeveer 3 maanden geleden het waarschuwingslampje weer ging branden. Ik bracht hem naar Seat en ze vertelden me dat ik de regeleenheid moest vervangen. Ik heb hem vervangen voor 700 euro, de pomp was 1000 euro. Nou, volgens mij heb ik het ABS gecontroleerd en ben ik harder dan 20 km/u gegaan en bleef het branden. Ze namen me mee, ze vervingen de fusee, de ABS-sensor, de naaf en het lager. Want op de plaats waar de sensor zat, was hij verbogen, maar hij had het een paar maanden met die verbogen toestand gedaan. Ik liet de Seat staan en het waarschuwingslampje ging niet meer branden. Het werkte prima totdat het ging weer aan, ik zette de auto uit, de volgende dag gebeurde hetzelfde, toen ik de zelfdiagnose deed ging het waarschuwingslampje niet aan, maar toen ik sneller ging dan 20 km/u ging het wel aan, de volgende dag ging het niet aan en het werkte prima totdat het weer aanging, sindsdien staat het al anderhalve week in de Seat, allerlei tests ondergaan en ze hebben geen idee wat het zou kunnen zijn, ze zeggen dat er 1 geval als dit per jaar is, dus laten we eens kijken of iemand me kan helpen, alvast heel erg bedankt, ECHT DANK U WEL