Zoek MDM

Bulletin

Kangoo-instrument elektrisch circuit

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31119 door handmatig-mechanisch
Kangoo instrument elektrisch circuit Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb het elektrische circuit nodig voor het instrumentenpaneel van de Renault Kangoo 1.6. Ik heb een probleem met de brandstofmeter en de elektrische pomp en vlotter zijn nieuw, maar ik heb geen waarden om te zien met welke spanning deze werkt. Er komen 3 kabels uit de vlotter en die moeten doorverbonden worden naar het dashboard. Ik zou het op prijs stellen als u me hierbij kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31158 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kangoo instrument elektrisch circuit
Hallo vriend, het probleem zit meestal niet in de leiding, maar in het interne circuit van de vlotter in de pomp. Je moet de pomp verwijderen om te controleren of de polen van de vlotter goed contact maken in het circuit. Soms gaan ze na verloop van tijd los en stoppen ze met meten.

Nou, ik hoop dat het je helpt. De spanning is afhankelijk van het brandstofniveau en varieert tussen 4 en 7 volt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31162 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kangoo instrument elektrisch circuit
Hallo, ik waardeer uw melding. Ik wil u graag laten weten dat de vlottereenheid nieuw is en goed werkt, omdat deze bij de tester wordt geleverd. Op de stekker zitten 5 pinnen: 2 van de pomp en 3 van de vlotter, één geaard, de andere helemaal niets, en de laatste geeft me 3,4 V.