Zoek MDM

Bulletin

Kia Picanto centrale vergrendeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31057 door handmatig-mechanisch
Centrale vergrendeling Kia Picanto Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, groeten uit Panama, ik weet niet of ik op het juiste forum terecht ben gekomen, ik heb me zojuist geregistreerd, dit is mijn geval:
ik heb een Kia Picanto uit 2008 die af-fabriek is voorzien van centrale vergrendeling. Op een dag probeerde ik de bestuurdersdeur te verwijderen, maar ik kon hem niet openen. De volgende dag ging de passagiersdeur plotseling niet meer open, niet met het slot, niet met de sleutel, niet van binnenuit en niet van buitenaf. Dat wil zeggen, op geen enkele manier. Ze vertellen me dat het "motortje" van die deur kapot zou kunnen zijn. Anderen zeggen dat ik de deur moet openen, maar hoe doe ik dat als hij niet eens opengaat....als iemand dit heeft meegemaakt en me kan helpen of een andere mening heeft, zou ik dat zeer op prijs stellen....groeten uit Panama-Stad.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31058 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kia Picanto centrale vergrendeling
Als het niet met de sleutel of je hand opengaat, ligt het niet aan de centrale besturing, maar aan een andere factor. Je zou naar een autoverhuurbedrijf moeten gaan om de deur voor je te openen, want als je dat zelf probeert, kun je meer schade aanrichten. Ik denk niet dat het invloed heeft op wat je met de deur hebt gedaan, maar eerder op toeval, geluk.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.