Zoek MDM

Bulletin

Mijn Sebring heeft problemen met de verwarming.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30977 door handmatig-mechanisch
Mijn Sebring heeft problemen .
Hallo allemaal, ik zou graag wat hulp willen met dit kleine probleem.
Ik heb een Sebring uit 2004 en het probleem is dat de kachel niet goed warm wordt. Ik zet hem op vol vermogen, maar er komt maar een beetje warmte uit. Ik woon momenteel in Canada. Jullie begrijpen vast wel dat verwarming belangrijk is.

Ik denk dat als ik de thermostaat vervang, dit het probleem zou moeten oplossen. Als iemand de oplossing voor mijn probleem weet, help me dan alsjeblieft. Alvast bedankt.

Groeten van een nieuw lid van dit forum, hopelijk tot ziens.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30991 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Sebring heeft verwarmingsproblemen.
Hallo Cabasa, het eerste wat je moet doen is de thermostaat vervangen en vervolgens controleren of de watertoevoerklep volledig open staat. Ik bedoel de klep die water naar het interieur of de verwarmingsconsole laat stromen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31024 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Sebring heeft verwarmingsproblemen.
De thermostaat? De enige manier waarop de thermostaat de verwarming kan beïnvloeden, is als hij er niet is of als hij open staat, maar zelfs dan heeft hij vrijwel geen invloed. Ik zou ergens anders zoeken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31189 door handmatig-mechanisch
Oké vrienden, bedankt voor jullie hulp. Ik ga beginnen met het aanpassen van de "ventilatormotorweerstand", zodat de vermogensschakelaar die van 1 naar 4 gaat goed werkt, want nu werkt hij alleen op 4 en dan op de andere. Bedankt. ;)