Zoek MDM

Bulletin

Mijn Astra G wil niet starten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30947 door handmatig-mechanisch
start niet .
Hallo, kijk of je me kunt helpen. Ik heb een Astra G uit 1999, waarvan de waterpomp kapot is. Ik heb de distributie vervangen en voilà, het was prima. Toen ik hem wilde starten, startte hij niet. Dus ging ik naar de injectiepomp, die diesel krijgt en ook de retour. Soms bereikt hij echter de injectoren niet en start de auto. Als hij is afgekoeld, start hij weer niet. Ze vertellen me dat de schade in de injectiepomp zit en dat ik die kan vervangen door een mechanische, aangezien die elektronisch is. Of is er een manier om die elektronische pomp op een goedkope manier te repareren? Bedankt voor de hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30951 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Astra G start niet.
De pomp kan niet goedkoop gerepareerd worden, omdat de elektronica defect is. Je moet ook de dieseldrukverdeler controleren. Je moet ook de dieselverwarming controleren. Als de verwarming niet werkt, start de motor niet bij koude omstandigheden of duurt het lang voordat hij start. Controleer echter eerst de zekeringen (de verwarming kan gecontroleerd worden door ze te verwijderen en aan te sluiten op een auto-accu. Als ze roodgloeiend worden, werken ze, en zo niet, dan werken ze niet en moeten ze vervangen worden). SORRY VOOR MIJN SPAANS, IK BEN EEN BUITENLANDER.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.