Zoek MDM

Bulletin

kapotte katalysator

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30945 door handmatig-mechanisch
Kapotte katalysator Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een kapotte katalysator. Mijn auto is een Renault Laguna i.8v benzine uit 1994-2000. De lambdasonde zit vóór de katalysator. Ik wil graag weten of de auto meer vermogen krijgt, meer benzine verbruikt of wat er kan gebeuren als ik de katalysator leeg laat lopen. Omdat een nieuwe katalysator duur is. Alvast bedankt. Ik wacht op uw antwoord.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30948 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: kapotte katalysator
HALLO JEZUS, JE KUNT DE KATALYSATOR STIL IN DE VUILNISBAK GOOIEN. IK BEN MONTEUR EN NAAST MIJN WERKPLAATS STAAT EEN UITLAATPIJP EN DIE HALEN ZE ER ALTIJD UIT. JE HEBT WEL MEER VERMOGEN, MAAR OP DE LANGE TERMIJN RAKEN DE KATALYSATOREN VERSTOPT EN KOMEN DE PROBLEMEN VAN GEBREK AAN VERMOGEN EN STARTEN IN DE OCHTEND. OMDAT HET LIJKT OP VERSTOPPING VAN DE UITLAAT...HAALDEN ZE DE UITLAAT ERUIT EN LASTEN ZE ER EEN STUKJE PIJP AAN EN IS HET PROBLEEM VOORBIJ.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30969 door handmatig-mechanisch