Zoek MDM

Bulletin

Renault Clio 2005 injectorprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30938 door handmatig-mechanisch
Probleem met injector Renault Clio 2005 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Renault Clio 1.2 benzine uit 2005. Ik heb de computer gecontroleerd en die geeft aan dat er een storing is in de tweede injector, maar ik weet niet hoe ik die moet vervangen. Ik heb begrepen dat de injectoren moeten worden afgesteld op basis van de injectiepomp (in ieder geval bij dieselmodellen). Kan iemand mij vertellen of dit het geval is, of dat ik de injector zelf kan kopen en vervangen? Ik ben namelijk al bij verschillende injectiebedrijven geweest en die zeggen dat ze niet aan benzine-inspuiting doen.

Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30940 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met injector Renault Clio 2005
Hallo, injectoren voor benzineauto's zijn niet gereguleerd; u hoeft ze alleen maar te vervangen. Maar het is verstandig om, voordat u de vervanging uitvoert, te controleren of de bedrading in goede staat is, zodat u niet onnodig geld verspilt.
Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30942 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met injector Renault Clio 2005
Hallo, ik heb een Corsa uit 2005. Ik wil graag weten hoe ik het dashboard kan verwijderen. Ik moet het vervangen, maar ik weet niet hoe.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30985 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, Lugerza. Ik ga de bedrading controleren om te zien of ik een goed signaal heb. Laten we eens kijken wat er aan de hand is.