Hallo vrienden,
Ik wil je vertellen over een ervaring die ik heb gehad. Ik heb een Peugeot 405 STDT uit '93. Ik kom uit Madrid.
Ik weet niet waarom de Fransen een Mitsubishi-startmotor in mijn auto hebben gemonteerd, maar de startsolenoïde of startrelais is kapot. Deze onderdelen hebben geen onderdeelnummers gegraveerd in de carrosserie, en het kostte me vier dagen om er een te vinden om te vervangen. En omdat ik jullie allemaal zo aardig vind, ga ik jullie vertellen hoe en waar je er gemakkelijk een kunt krijgen.
Ten eerste, mijn Mitsubishi startmotor is M001T90281 – hij heeft wel een markering. Mitsubishi zal je vragen in welke auto hij is ingebouwd om hem in hun database te zoeken, en ze zullen je vragen of het een Peugeot is, maar ze kunnen hem niet vinden. Ik heb een fabriek in Toronto (Canada) gevonden die hem online produceert, maar groothandel verkoopt. Van daaruit stelden ze de winkel in Madrid voor die hem hier distribueert:
ALFETRONIC, c. Marques de Jura Real, 4, 28019; Tel.:+34 915604185; +34 914602565; FAX.:+34 914697737; +34 915604162.
www.alfetronicsa.com
; e-mailadres:
Ik vertel je dit omdat het moeilijk voor me was en ik meerdere talen moest spreken om het te begrijpen. Ik zou blijer zijn als ik sommigen van jullie de moeite van het zoeken kon besparen. De winkel verkoopt ook startmotoren, dynamo's en alle bijbehorende onderdelen. De man die me hielp heet Alfredo en hij is een heel vriendelijke man die ook alles kan uitleggen wat je niet begrijpt.
Uiteraard wens ik jullie veel succes met jullie voertuigen en dat alles goed met jullie gaat.
Groeten van mij:
SAM