Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de hydraulische pomp van een Honda Civic uit 2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30364 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag allemaal, ik heb een probleem met mijn Honda Civic uit 2004. Hij heeft 56.000 mijl op de teller. Plotseling maakt de stuurbekrachtigingspomp een raar geluid. Ik heb de riem al gecontroleerd en alles is in orde wat betreft lekkages en luchtinlaten. Daarom heb ik besloten de pomp te demonteren en te inspecteren. Hij is onbeschadigd en intact, als nieuw. Ik heb hem weer gemonteerd en de vloeistof bijgevuld, maar ik merkte dat er, ondanks het juiste niveau, vloeistof lekt bij de dop van het reservoir. Wat zou het probleem kunnen zijn? Het geluid blijft aanhouden en ik word er echt gek van.
Alvast bedankt
voor jullie reacties.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30387 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Problemen met de hydraulische pomp in een Honda Civic uit 2004
Dat symptoom betekent meestal dat er lucht in het systeem zit; je moet het ontluchten en dan komt de lucht eruit omdat er tegendruk ontstaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30416 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Problemen met de hydraulische pomp in een Honda Civic uit 2004
Goedemiddag, meneer. Hoe voer ik die zuivering uit?
Kunt u dat wat duidelijker uitleggen? Dank u wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30430 door handmatig-mechanisch
Sorry, ik dacht dat je het wist. Nou, til de auto op aan beide voorwielen, start de motor en draai het stuur van links naar rechts, waarbij je een beetje druk uitoefent als je de aanslag bereikt. Dit doe je zonder de dop van het reservoir, en je vult het reservoir bij wanneer nodig. Wees voorzichtig, want soms kun je de aandrijfriem verkeerd monteren, waardoor de pomp de andere kant op draait.