Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de hydraulische pomp van de Civic uit 2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30364 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag allemaal, ik heb een probleem met mijn Honda Civic uit 2004. Hij heeft 56.000 mijl op de teller staan. Hij begint een vreemd geluid te maken. Let wel, de hydraulische pomp, die heb ik al opgepompt, ik heb hem gecontroleerd op lekken en luchtinlaten. Alles is in orde. Dus besloot ik de pomp te demonteren. Ik heb hem gecontroleerd en hij is niet bekrast, hij is intact, als nieuw. Ik heb hem weer in elkaar gezet en de olie erin gedaan, en ik merkte dat als ik hem correct in de olie vuldop doe, er olie uit begint te lekken. Wat zou het probleem kunnen zijn? Hij maakt altijd een hard geluid en eerlijk gezegd word ik er helemaal gek van.
Bedankt,
ik hoop op jullie antwoorden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30387 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de hydraulische pomp van de Civic uit 2004
Meestal is het symptoom dat er lucht in het systeem zit. Die moet u eruit halen, maar de lucht komt eruit doordat er tegendruk ontstaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30416 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de hydraulische pomp van de Civic uit 2004
Goedemiddag, beste vriend, hoe doe ik dit purge-proces?
Kunt u dat wat duidelijker uitleggen? Dank u wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30430 door handmatig-mechanisch
Sorry, ik dacht dat je het wist. Til de auto op met beide voorwielen, start de auto en beweeg het stuur van voor naar achter. Belast het wiel een beetje als je de limiet bereikt. Dit doe je zonder dat het deksel van de tank is gemonteerd en je vult hem bij als dat nodig is. Wees voorzichtig, want soms maak je de fout om de aandrijfriem verkeerd te monteren en dan draait de pomp de andere kant op.