Zoek MDM

Bulletin

Probleem met instrumentenpaneel Opel Vectra Z1.9DT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30249 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik ben Julio. Ik heb een Opel Vectra uit 2005 en de storing zit in het instrumentenpaneel. Noch de klok, noch de verlichting werken. Een tijdje geleden werkte het een paar keer niet, maar toen ik de motor uitzette en weer startte, werkte het prima, maar nu is het helemaal gestopt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34587 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Instrumentenpaneelprobleem Opel Vectra Z1.9DT
Hallo.
Kunt u mij vertellen of u dit probleem al heeft opgelost? Ik vraag dit omdat ik dezelfde auto uit hetzelfde jaar heb en mij net hetzelfde is overkomen. Ik heb de zekeringen in zowel het passagierscompartiment als de kofferbak gecontroleerd, en sommige geven doorverbinding aan, maar veel andere niet, ook al werken ze wel goed.
Als u mij kunt helpen, zou ik dat erg op prijs stellen. Ik maak me een beetje zorgen.
Groeten en dank
Let op: mijn e-mailadres is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34597 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Instrumentenpaneelprobleem Opel Vectra Z1.9DT
Test de relais. Mogelijk is er een defect en levert deze geen stroom aan de zekeringen, waardoor het circuit wordt onderbroken en er een doorverbinding in de zekeringen ontstaat.
Een andere optie is om het dashboard te demonteren en te controleren of er doorverbinding is met het paneel of of de connectoren of aansluitingen in orde zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34625 door handmatig-mechanisch
Ze moeten de stroomkabels grondig controleren. Om de fout te vinden, zullen ze behoorlijk wat moeten demonteren en dat zal erg oncomfortabel zijn, maar ze kunnen de continuïteit van de kabels controleren totdat ze het punt vinden waar ze zijn doorgesneden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34634 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank allebei. Weet u waar ik de elektrische schema's van deze auto kan vinden?