Nou, afgezien van alle meningen die ik heb gekregen, heb ik alle belangrijke sensoren vervangen: de map, de matten, de tps, de O2, de minimumregelklep, de koelvloeistoftemperatuursensor, de brandstofpomp in het elektrische systeem, de bougies, de hoogspanningskabels, de bobine en de verdeler. Ik heb de computer, de dynamo en het starten gecontroleerd. Alles is onder controle. De auto start nu, maar af en toe duurt het even voordat hij start. Dat gebeurt als de auto lang uitstaat. Ik heb de vacuümslangen gecontroleerd. Als ik de auto nu start, lekt er veel koelvloeistof, maar ik ben het aan het oplossen. Het is een elleboog die samen met het luchtinlaatsysteem in de vlinderklep zit. Waarschijnlijk zat het probleem in de ontstekingsmodule en de vreemde mengsels die de motor heeft door de compressie. Alvast bedankt voor de informatie en ik zal doorgaan met het veranderen van dingen om de auto in zijn originele staat te krijgen. Het is nu nog maar het begin met de bedrading en de doos. Later zal ik meer commentaar geven...