Zoek MDM

Bulletin

mechanische boxkranen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30166 door handmatig-mechanisch
mechanische versnellingsbak schopt Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een vraag. Ongeveer een maand geleden brak bij mijn Galant de rechter kogelgewricht en ik heb het wiel en dus de homokineet verwijderd. Ik heb dit zelf gerepareerd en alles was in orde. Nu blijkt echter dat de bak in de eerste versnelling wiebelt en het homokineet waarmee de kogelgewricht was verwijderd, veel tikt. De vraag is: moet ik mijn drukgroep en koppelingsplaat controleren of alleen de homokineet?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30182 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: mechanische versnellingsbak trapt
de koppelingsset heeft er niets mee te maken, dat wil zeggen dat u de drukgroep of de schijf niet hoeft te controleren, alleen de aandrijfas. Als u de homokineet en de binnencup al hebt vervangen en hij loopt nog steeds slecht, controleer dan de hele trein voordat u de bak verwijdert. Er zou een probleem kunnen zijn met de bak of de spanners van de stabilisatorstang. Als dat niet het geval is, moet u de bak laten zakken en controleren wat er gebeurd kan zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30221 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: mechanische versnellingsbak trapt
Deze versie van de Galant heeft geen spanners meer, alleen een hele grote kogelgewricht... Ik moet wel het homokineet laten controleren... het zou kunnen dat de kogel van de achterste spanrol is geraakt. Nu ik erover nadenk, heb ik de stabilisatorstang verwijderd...