Zoek MDM

Bulletin

Witte rook na een tijdje rijden uit de auto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden - 13 jaar en 11 maanden geleden #30152 door handmatig-mechanisch
Witte rook na een tijdje rijden. Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Polo uit 2003 en de motor verliest steeds vermogen. Ik ben ermee naar verschillende monteurs geweest, maar ze kunnen het probleem niet vinden. Elke keer dat ik er kom, rekenen ze me een hoop geld aan... terwijl ze me al de juiste diagnose voor het probleem van de Opel hebben gegeven...
Laatst bewerkt: 13 jaar 11 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30175 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: witte rook nadat de auto een tijdje heeft gereden.
Zoon, controleer of de auto geen remvloeistof lekt; dat is mij overkomen met een Fiat die ik had. Het bleek de remvloeistofpomp te zijn met slechte afdichtingen, waardoor de vloeistof in de rembekrachtiger en van daaruit in de motor terechtkwam. Toen ik de rembekrachtiger uit elkaar haalde, zat die vol remvloeistof

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30179 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: witte rook nadat de auto een tijdje heeft gereden.
Het is belangrijk om voertuiggegevens te verstrekken, zodat we weten waar we het over hebben. Witte rook bij het starten is normaal. Als dit daarna weer gebeurt, controleer dan het koelvloeistofpeil. Als dit onverklaarbaar daalt, kan er een probleem zijn met een pakking of de cilinderkop. Je kunt ook de bougies verwijderen en hun kleur controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30200 door handmatig-mechanisch
Het probleem betreft een Opel Corsa 1.7 Eco.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30237 door handmatig-mechanisch
Als het om een ​​dieselmotor gaat, kan het probleem bij defecte injectoren liggen.