Zoek MDM

Bulletin

Injectorreiniging

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30066 door handmatig-mechanisch
Injectorreiniging Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, misschien kan iemand me helpen. Ik moet de merken en soorten vloeistoffen weten die gebruikt worden om brandstofinjectoren te reinigen. Deze moeten gebruikt worden met een vlotter.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30077 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Injectorreiniging
Beste collega, er zijn veel producten op de markt voor het reinigen van injectoren met een vlotter, zoals WÜRTH en WYNN'S. Wat u moet weten, is dat bij een moderne auto, bijvoorbeeld met twee lambdasondes of lambdasondes, één voor en één na de katalysator, het kan gebeuren dat tijdens het reinigen met de vlotter het Check Engine-lampje op het instrumentenpaneel gaat branden omdat de lambdasonde of lambdasonde geen goede verbranding detecteert. Om dit lampje uit te schakelen, moet u mogelijk naar een erkend servicecentrum van het merk gaan, zodat zij de juiste scanner kunnen gebruiken om het (MIL) of het vervuilingswaarschuwingslampje uit te schakelen. In deze gevallen is het het beste om de injectoren te demonteren en ze ultrasoon te reinigen. Succes, HECAN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30131 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Injectorreiniging
Ik ben het er helemaal mee eens dat de beste manier om injectoren te reinigen is met ultrasoon geluid. Het is de beste manier om te reinigen zonder schade aan te richten en voor een betere reiniging.