Zoek MDM

Bulletin

Toyota 2KD

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30062 door handmatig-mechanisch
toyota 2kd Gepubliceerd door manual-mecanica
:S Hallo, ik moet even overleggen over een klein probleem met een Toyota 2kd. Het probleem is als volgt: 's ochtends start de truck niet, maar als ik hem aanzet, slaat hij aan en heb ik er de hele dag geen last van tot de volgende ochtend. Ik heb de gloeibougies al vervangen, de sensoren en de rail schoongemaakt, de injectoren gecontroleerd en er worden geen foutmeldingen op het dashboard geregistreerd. Als iemand me kan helpen, dan is dit mijn e-mailadres. Bedankt....

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30078 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota 2KD
Beste collega, allereerst moet u ervoor zorgen dat de motor een goede compressie heeft. Als de compressie laag is en de olie voldoende olie verbruikt, kan het moeilijk zijn om koud te starten. Het is ook goed om de werkelijke kilometerstand van de auto te weten.
Ten tweede is het belangrijk dat de startmotor snel draait en dat de accuspanning niet onder de 10,5 volt komt terwijl de startmotor draait. Wanneer u de motor aanduwt, is het belangrijk om te weten of er overmatig rook uit de uitlaat komt en zo ja, welke kleur die heeft. Succes, HECAN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30105 door handmatig-mechanisch
Man, ik zag iets in de truck vanmorgen voordat ik hem startte. Ik heb het brandstoffilter opgepompt en hij startte normaal. Het filter is nieuw en lekt niet en loopt niet leeg. Hij heeft 150.000 km op de teller staan en verbruikt geen olie. Ook produceert hij geen zwarte of witte rook. Ik denk dat het de brandstofpomp zou kunnen zijn, die kan er met de hand uitgehaald worden... Als je enig idee hebt, laat het me weten. Groetjes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30120 door handmatig-mechanisch
Hallo, je kunt een doorzichtige slang achter het brandstoffilter plaatsen om te controleren of er lucht in de leiding zit als de motor koud is. Als er lucht verschijnt, controleer dan de inlaataansluiting van het brandstoffilter op vuil. Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30121 door handmatig-mechanisch
Als je op de pomp drukt en de motor start zonder problemen, dan wordt de olie via de pomp en de olieleiding afgevoerd.