Kijk eens in de werkplaats, we hebben verschillende motorwijzigingen gedaan, veel, en zelfs voordat ik aankwam, had mijn oom er bijna 140 wijzigingen doorgevoerd sinds ze de oude motoren uit de bussen voor olietankers haalden. Nou, ik heb transplantaties van nieuwe motoren gedaan, je verandert de ECU, je verandert de motorkast, nu zijn er veel details, de ECU moet je kopen met de bedrading, dat wil zeggen de kabelboom, de steunen zijn niet zo'n vreselijke aanpassing, je moet er alleen op letten dat ze bij het doen ervan niet in de weg zitten om componenten zoals het oliefilter, de dynamo, de starter, enz. te verwijderen. Nu heeft het voertuig soms voorwielaandrijving en de te installeren motor is achterwielaandrijving en je moet asgewichten en veel dingen krijgen als ze dezelfde tractie hebben, wordt het aangepast, er is geen probleem, als het carter crasht, kunnen ze worden doorgesneden en omgedraaid, er zijn veel details, maar je moet het zien, hoe dan ook, als je berekeningen goed zijn gedaan, zeg ik je om het eens te proberen, ik vind de mensen die dit soort projecten doen leuk, ze zijn erg vermakelijk, het wordt heel boos hahaha maar het kan wees klaar, veel succes en vertel me alles. Ga door met je project, het wordt een uniek voertuig.
En als conservatief wil ik je misschien vermoorden, maar wat kun je doen? Hahaha, ik maak geen grapje, ga je gang. Stel je voor dat we een motor van een Chevrolet Monte Carlo nemen en er een 6-in-lijn benzinemotor van een Nissan in zetten. Hahaha, dat is een klassieker kapotmaken.