Zoek MDM

Bulletin

Mazda 6 3.0 motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29974 door handmatig-mechanisch
Mazda 6 3.0 motor Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Mazda 6 met een 3.0-motor. De motor is gereviseerd en tijdens de montage is de procedure volgens Mitchell gevolgd. De procedure is voltooid, maar de auto start niet. Ik heb hem naar een andere monteur gebracht en die kreeg hem binnen een dag aan de praat, omdat hij zei dat de informatie van Mitchell niet bruikbaar is voor het afstellen van de timing van een Mazda V6-motor. Nu de timing correct is, geeft de auto twee foutcodes: één voor de lambdasonde en één voor de nokkenas. Ik denk dat de timing het probleem is, want tussen 2500 en 3000 toeren per minuut lijkt de brandstoftoevoer te worden onderbroken en gedraagt ​​de auto zich alsof er vuil in het brandstofkanaal zit. Maar boven de 3000 toeren per minuut stabiliseert het weer. Als iemand me kan helpen uit te zoeken wat ik moet doen, zou ik dat zeer waarderen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29982 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Mazda 6 3.0 motor
Het eerste wat u moet doen, is de sensor zelf controleren om te zien of deze in goede staat is. Als dat het geval is, moet u de kabelboom controleren. Over het algemeen is de CAN-bus hier in Chili de kabelboom van het voertuig. Het afslaan van de brandstoftoevoer dat het voertuig ondervindt, kan hiermee verband houden, maar u moet ervoor zorgen dat alles correct is aangesloten en dat er geen valse luchtlekken zijn. Als u een luchtmassameter hebt, controleer dan of deze correct werkt en reinig deze en het inlaatspruitstuk om eventuele verstoppingen door vuil uit te sluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30050 door handmatig-mechanisch
Dankjewel KIKIEMEC, ik zal je opmerkingen ter harte nemen en nogmaals bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33331 door handmatig-mechanisch
Hallo, misschien kunt u mij helpen aan de servicehandleiding voor de Mazda 6 3.0 automaat. Ik zou dat zeer op prijs stellen.