Zoek MDM

Bulletin

probleem met automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29952 door handmatig-mechanisch
Probleem met automatische transmissie. Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Mazda Artis met automatische transmissie en het vergrendelingslampje brandt. Ik heb de auto laten uitlezen en daaruit blijkt dat er een probleem is met een transmissiesensor. Heeft iemand een elektrisch schema van Mazda? Het is een model uit 1999. Of heeft iemand informatie over wat het probleem zou kunnen zijn?.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29957 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Re: probleem met automatische transmissie
Hoi Jorge, kun je me het model en het bouwjaar van de transmissie doorgeven, zodat ik mijn handleidingen kan raadplegen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29959 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Re: probleem met automatische transmissie
Ik heb het model van de versnellingsbak niet, alleen het bouwjaar, 1999. Ze zeggen dat het de solenoïde van de eerste en tweede versnelling is. Het probleem is dat de solenoïdes bij elkaar zitten, dus we hebben het schema van de versnellingsbak nodig. Als u mij dat schema kunt sturen om te controleren of het hetzelfde is, zou ik dat zeer waarderen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30022 door handmatig-mechanisch
Hallo Jorge, goedemorgen. Het is belangrijk om te weten om welk type transmissie het gaat om het probleem, omdat niet alle transmissies hetzelfde werken qua sensoren of elektromagnetische kleppen. Vraag de monteur die de foutcode heeft gegeven welk model transmissie het is. Ik ga in ieder geval de Mazda-handleidingen die ik heb downloaden om te kijken welke je kan helpen bij het oplossen van het probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30390 door handmatig-mechanisch
We hebben een doosnummer gevonden, ik weet niet of het nuttig is, het nummer is *F6FB090. De vraag is of het de 6 of de G is. Ik zou uw hulp zeer waarderen.