Zoek MDM

Bulletin

probleem met automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29952 door handmatig-mechanisch
Probleem met automatische transmissie Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Mazda Artis met een automatische versnellingsbak en het slot gaat open. Ik heb hem gescand en er verschijnt een sensor van de versnellingsbak. Heeft iemand het schema van de Mazda, is hij uit het 99e jaar of heeft iemand informatie over wat het zou kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29957 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: probleem met automatische transmissie
Hoi Jorge, geef me het transmissiemodel en het jaar, zodat ik mijn handleiding kan raadplegen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29959 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: probleem met automatische transmissie
Ik heb het model van de doos niet, ik heb alleen het jaartal. Het is '99 en ze zeggen dat het de eerste en tweede solenoïde zijn. Het probleem is dat de solenoïde samen zit, daarom hebben we het schema van de doos nodig. Als u mij het schema kunt sturen om te vergelijken of het hetzelfde is, zou ik dat zeer op prijs stellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30022 door handmatig-mechanisch
Hallo, goedemorgen Jorge. Het is belangrijk om voor het oplossen van problemen te weten welk type versnellingsbak het is, omdat niet alle versnellingsbakken hetzelfde werken op sensor- of solenoïdeniveau. Vraag de monteur die je de foutcode gaf welk type versnellingsbak het is. Ik ga in ieder geval de Mazda-handleidingen downloaden die ik heb om te kijken welke je helpt het probleem op te lossen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30390 door handmatig-mechanisch
We hebben een boxnummer gevonden, ik weet niet of het nuttig is, het nummer is *F6FB090, de vraag staat in de 6 of G, hulp zou op prijs worden gesteld.