Zoek MDM

Bulletin

versnelling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29945 door handmatig-mechanisch
versnelling Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik vraag me af of jullie me kunnen helpen met wat er met mijn Daewoo Lanos aan de hand is.
Hij heeft weinig vermogen tijdens het rijden en als je in neutraal accelereert, komt hij moeilijk op toeren. Hij heeft onderhoud gehad, waarbij de bougies en alle filters zijn vervangen. Bovendien gaf een scanner aan dat de EGR-klep defect is. Deze klep is gecontroleerd en alleen de bedrading was doorgeknipt. Hij is gerepareerd, maar het probleem blijft bestaan. Hij heeft geen vermogen. Als iemand me hiermee kan helpen of ideeën heeft, zou dat fantastisch zijn

.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29988 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: versnelling
Vriend, het kan veel zijn, een probleem met de afstelling, speling in de krukaspoelie, de luchtmassameter is verstopt, vuil of kapot, de slang die van de meter naar het spruitstuk loopt is los of lekt. Het makkelijkste is om te kijken bij de concurrentie. Daewoods hebben vaak veel problemen met de cilinderkop. Daarnaast kunnen de uitlaatleidingen verstopt zijn, wat ook kan gebeuren en het voertuig voelt vastzitten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29990 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: versnelling
Bedankt voor uw bereidwilligheid om mijn vragen te beantwoorden. Gisteren is het hele inlaatsysteem geïnspecteerd. Het inlaatspruitstuk is verwijderd en gedemonteerd voor inspectie. Er waren alleen vuilproblemen, dus het is schoongemaakt en weer als nieuw achtergelaten. Vervolgens is de pakking van het uitlaatspruitstuk verwijderd en is het uitlaatspruitstuk van binnenuit de buis verwijderd. In plaats van een zwarte, roetzwarte buis, zat er een witte buis in, net als water in een waterkoker. Het spruitstuk is verwijderd en elke cilinderuitlaat had een witte kleur. Dit betekent dat het water uit het koelsysteem de zuigerkamers binnenkomt en door de hitte in het systeem gaat koken, wat resulteert in de witte kleur.
Nu gaan we de cilinderkop verwijderen voor inspectie om te bepalen waar de koelvloeistof doorheen stroomt.