Zoek MDM

Bulletin

laag koelvloeistofniveau

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29858 door handmatig-mechanisch
Laag koelvloeistofniveau Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag, ik heb een probleem met mijn Silverado uit 2001. Op het scherm verschijnt steeds een laag koelvloeistofpeil. Ik controleer en het niveau is correct. De vraag is: hoe kan ik dit probleem verhelpen of verhelpen? Ik stel uw hulp bij voorbaat op prijs. "Is er een manier om de sensor te omzeilen?"

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29861 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: laag koelvloeistofniveau
Hallo Gerardo, het is mogelijk om de sensor te omzeilen, maar dat is niet aan te raden. Controleer eerst of de sensor vastzit of kapot is. Als ik me niet vergis, is het een soort vlotter die, wanneer hij op het optimale niveau staat, omhoog blijft door een magneetcontact te sluiten. Als hij vastzit of kapot is, blijft hij omlaag. Hij zou drie draden moeten hebben. Ik weet de kleuren van de omleiding even niet meer, maar je kunt proberen een gloeilamp of testsnoer als brug te gebruiken. Probeer het en laat ons weten hoe het is gegaan. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29883 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: laag koelvloeistofniveau
Wat wolfi77 zegt klopt, het is absoluut niet aan te raden om het te verwijderen, het beste is om het te controleren, als het slecht is vervang je het en dat is het, de kosten zullen altijd lager zijn dan het vervangen of slijpen van een cilinderkop, dus maak je geen zorgen over de kosten, het is bovendien niet erg duur-