Zoek MDM

Bulletin

veranderingen in de werveling.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29824 door handmatig-mechanisch
Veranderingen in wervelingen. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, wie kan mij vertellen of de brandstofinjectie vervangen kan worden voor een exemplaar met carburateur? En de elektronische verdeler voor een eenvoudiger exemplaar met platina? En de computer laten verwijderen? Ik wil iets wat ik zelf kan repareren. Bedankt. :ohmy:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29835 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: veranderingen in vortec.
Ja, je hoeft alleen maar wat aanpassingen aan de nokkenas te doen, er een te monteren met TBI of carburateur, en de distributie werkt hetzelfde. Maar als je een goede monteur vindt, kan hij het zonder problemen doen. Ik doe dat werk hier in Venezuela en het is niet moeilijk.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29838 door handmatig-mechanisch
Dat is waar, het is niets bijzonders, die modificatie kan worden uitgevoerd. Ik heb het bij Alfa Romeo's en Honda's gedaan en dat heeft nooit problemen opgeleverd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29856 door handmatig-mechanisch
Bedankt Frito voor je antwoord. Ik denk dat ik begrijp dat ik de aluminium afdekking moet vervangen waar de luchtinlaat en de gaskabel in gaan? En alles daarbinnen, zoals de spider en de injectoren? Sorry, ik weet de namen van de motoronderdelen niet. Kunt u ze voor me specificeren op basis van hun vorm? Ik denk dat hetzelfde inlaatdeel bestaat, maar dan met de zitting voor de carburateur. Want ik heb andere Vortec V6's met carburateurs gezien...:) Bedankt voor je steun aan het idee.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29857 door handmatig-mechanisch
Bedankt, vriend. Ik ben eigenlijk een beetje sceptisch over hoe ik de revisie moet aanpakken. Welke onderdelen moet ik verplaatsen, veranderen of aanpassen? Ik heb andere Vortec V6's met fabriekscarburateurs gezien, en ik denk dat ik alleen het aluminium inlaatstuk hoef te vervangen. Want ik heb het inlaatdeksel, waar de lucht instroomt, en het gasklephuis, en daarbinnen de spider en de injectoren. Denk je dat ik ook het onderdeel moet vervangen waar de injectoren in zitten? Nou, vriend, ik hoop dat ik het begrepen heb. Bedankt voor je advies. :cheer: