Zoek MDM

Bulletin

programmering van 2005 Ecosport-injectoren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29704 door handmatig-mechanisch
Programmeren van Ecosport 2005 injectoren
Hallo vrienden, ik moet weten of ik nieuwe injectoren moet programmeren wanneer ik ze plaats of niet, omdat het systeem niet aangaat.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29706 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Programmeren van 2005 Ecosport-injectoren
Als het om benzinetankers gaat, worden ze er gewoon in gezet en klaar. Ze zijn moeilijk te starten omdat de injectiehelling ontladen is. Als het om een oude benzinetanker gaat, worden ze gekalibreerd. Als het om een spoortanker gaat, gebeurt er niets, maar als het om een benzinetanker gaat, moet je het systeem goed ontluchten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29713 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Programmeren van 2005 Ecosport-injectoren
Dit is een common-rail diesel. Het probleem is dat hij bij een garage aankwam omdat er compressie ontsnapte via de ring (koperen ring) van injector nr. 2. Ze hebben de vier injectoren verwijderd, de vier nieuwe ringen geplaatst en hij startte niet meer. Toen brachten ze hem naar mijn garage en ik startte hem als volgt: ik drukte op start met het gaspedaal ingedrukt en na ongeveer 7 seconden probeerde hij te starten. Dan wachtte ik een seconde en probeerde het opnieuw. Na ongeveer 3 seconden sloeg hij aan, maar slechts 10 seconden, en dan sloeg hij weer af. Ik heb een vriend met dezelfde eco-modus en ik heb de injectoren van mijn vriend in de defecte eco-modus gezet en hij sloeg meteen aan, maar bleef ook maar 10 seconden aan. Omdat de andere garage alle injectoren heeft verwijderd en ik denk niet dat ze ze op dezelfde plek hebben gezet, zal ik morgen proberen alle injectoren te draaien om te zien of ze goed zitten. Dan laat ik je weten hoe het is gegaan. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29832 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik waardeer jullie intentie om te helpen. Ik weet dit door het grote aantal views dat dit onderwerp heeft gehad en ik heb een geweldig antwoord. Let goed op en ik geef het jullie, zodat jullie niet hetzelfde overkomt.
Het bleek dat ik de injectoren terug op de Eco van mijn vriend had gezet, en VERRASSING dat hij niet meer aansloeg. Dus belde ik de dealer en ze vroegen me of ik de sproeiers had aangeraakt. Ik legde uit dat ik ze alleen maar met een doek had schoongemaakt, misschien wel 2 seconden, om een beetje koolstof van de sproeiers te verwijderen, net zoals ik met alle Toyota- en Nissan-injectoren doe. Ze vertelden me dat ik dat bij elke injector kan doen BEHALVE DE ECOSPORT, omdat die direct beschadigd raken, dus ik lachte ze uit en geloofde ze niet; toen sprak ik met een vriend die een vriend heeft die bij Ford werkt en VERASSING hij vroeg hem of ik per ongeluk de lampen op de een of andere manier had aangeraakt, want als ik dat deed, waren ze beschadigd en het grote probleem is dat ze $ 600 gringo dollars per stuk kosten (veel geld hier in Honduras) en de hele auto is $ 4000 waard, dus mijn vriend vertelde me om te proberen ze naar een diesellaboratorium te brengen om te kijken of ze gerepareerd konden worden. Ik ging naar de hoofdstad en de monteur vertelde me dat 2 injectoren uitstekend waren (1 en 4) en dat 2 normaal waren (2 en 3) en dat ik $ 35 voor elk betaalde; toen ik ze in de verdomde auto plaatste, startte hij meteen, maar nu is het probleem dat hij helemaal geen kracht heeft om te starten, ik moet hem accelereren tot 2000 toeren, want anders slaat hij af en tijdens het rijden kun je voelen hoe moeilijk het is. Misschien werken de injectoren helemaal niet en moet ik ze kopen. HELP ME ALSJEBLIEFT als het helpt. Ik heb de VCM IDS FORD.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33165 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een vriend die een spuitgietbedrijf heeft genaamd Diesel Zula, en zij kunnen je helpen. Vertel ze dat Ivan van RPM Diesel je gestuurd heeft. Ik weet zeker dat wat je zegt onzin is. Bel ze.