Hallo vrienden, ik waardeer jullie intentie om te helpen. Ik weet dit door het grote aantal views dat dit onderwerp heeft gehad en ik heb een geweldig antwoord. Let goed op en ik geef het jullie, zodat jullie niet hetzelfde overkomt.
Het bleek dat ik de injectoren terug op de Eco van mijn vriend had gezet, en VERRASSING dat hij niet meer aansloeg. Dus belde ik de dealer en ze vroegen me of ik de sproeiers had aangeraakt. Ik legde uit dat ik ze alleen maar met een doek had schoongemaakt, misschien wel 2 seconden, om een beetje koolstof van de sproeiers te verwijderen, net zoals ik met alle Toyota- en Nissan-injectoren doe. Ze vertelden me dat ik dat bij elke injector kan doen BEHALVE DE ECOSPORT, omdat die direct beschadigd raken, dus ik lachte ze uit en geloofde ze niet; toen sprak ik met een vriend die een vriend heeft die bij Ford werkt en VERASSING hij vroeg hem of ik per ongeluk de lampen op de een of andere manier had aangeraakt, want als ik dat deed, waren ze beschadigd en het grote probleem is dat ze $ 600 gringo dollars per stuk kosten (veel geld hier in Honduras) en de hele auto is $ 4000 waard, dus mijn vriend vertelde me om te proberen ze naar een diesellaboratorium te brengen om te kijken of ze gerepareerd konden worden. Ik ging naar de hoofdstad en de monteur vertelde me dat 2 injectoren uitstekend waren (1 en 4) en dat 2 normaal waren (2 en 3) en dat ik $ 35 voor elk betaalde; toen ik ze in de verdomde auto plaatste, startte hij meteen, maar nu is het probleem dat hij helemaal geen kracht heeft om te starten, ik moet hem accelereren tot 2000 toeren, want anders slaat hij af en tijdens het rijden kun je voelen hoe moeilijk het is. Misschien werken de injectoren helemaal niet en moet ik ze kopen. HELP ME ALSJEBLIEFT als het helpt. Ik heb de VCM IDS FORD.