Hallo vrienden, ik waardeer jullie intentie om te helpen, dat weet ik gezien het grote aantal keer dat dit onderwerp bekeken is. Ik heb een goede oplossing voor jullie, dus let goed op, want ik zal hem jullie geven zodat jullie niet hetzelfde overkomt.
Het bleek dat ik de injectoren terug in de EcoSport van mijn vriend had geplaatst, en tot mijn verbazing startte hij niet meer. Dus belde ik de dealer en ze vroegen me of ik de injectoren had aangeraakt. Ik legde uit dat ik ze slechts twee seconden met een doekje had schoongemaakt om een beetje koolstof van de uiteinden te verwijderen, zoals ik altijd doe met Toyota- en Nissan-injectoren. Ze vertelden me dat ik dat met elke injector mag doen, BEHALVE met die van de EcoSport, omdat die meteen beschadigd raken. Ik moest ze uitlachen en geloofde ze niet. Ik sprak met een vriend die een vriend had die bij Ford werkte, en tot mijn verbazing vroeg hij hem of ik de injectoren misschien had aangeraakt, want als dat zo was, waren ze beschadigd. Het grote probleem is dat ze 600 dollar per stuk kosten (een absurd bedrag hier in Honduras), en de hele auto kost 4000 dollar. Dus mijn vriend raadde me aan om ze naar een dieselgarage te brengen om te kijken of ze gerepareerd konden worden. Ik ging naar de hoofdstad, en de monteur vertelde me dat twee injectoren uitstekend waren (1 en 4) en twee redelijk (2 en 3), en ik betaalde 35 dollar per stuk. Toen ik ze erin zette, startte de auto meteen, maar nu is het probleem dat hij geen vermogen heeft om te starten. Ik moet hem tot 2000 toeren per minuut laten draaien, anders slaat hij af, en tijdens het rijden voel je hoe traag hij is. Zou het kunnen dat de injectoren defect zijn en ik nieuwe moet kopen? HELP ME ALSJEBLIEFT. Voor de volledigheid: ik heb de VCM IDS FORD.