Hallo,
bedankt. Ik kan wel zeggen dat ik de automatische versnellingsbak uit de auto heb gehaald. Het is een A131L. Ik heb hem uit elkaar gehaald en het defect gevonden. Het was een losse schroef waarmee de tweede koppeling aan de transmissie vastzat. Bovendien was een bakelieten afstandsring gesmolten. Gelukkig was er niet met de auto gereden sinds het defect ontstond. Natuurlijk slipte hij omdat de tweede koppeling niet werkte en slipte. Nou, ik heb alle reserveonderdelen gemonteerd, nieuwe keerringen, schijven, enz.
Nu heb ik een vraag, aangezien ik de auto al zo'n tien jaar heb. Op een keer heb ik de doos ter reparatie naar een werkplaats gestuurd en toen de terugslag optrad, gaf het een harde klap in de verandering was het daar tien jaar, dus deze keer heb ik besloten om deze fout te repareren Ik heb de hele klepbehuizing, elk van zijn zuigers en de lengte van zijn veer gecontroleerd en ze zijn nu correct in de accumulatorzuigers Ik heb een afwijking in de handleiding van de doos, ze geven me een aantal veerwaarden, maar deze komen niet overeen met de huidige Ik weet dat het probleem van de klap wanneer de terugslag van de doos optreedt, in de meetwaarden van de veren zit, maar ik zal u laten zien wat de handleiding aangeeft en ik zal u een foto sturen van wat ik in de huidige doos heb
in geval B2 de handleiding geeft me een algemene waarde van 70,82 mm, maar in werkelijkheid heeft de zuiger twee veren Is het mogelijk dat u deze twijfel die ik heb
in geval C2 kunt ophelderen, de veer die ze aanbevelen voor de A131L is 66,68 en de huidige heeft 71 mm
en in geval C1 heeft de kleine veer de meting 48 mm maar de andere heeft 83 mm wanneer de handleiding adviseert 77,81 mm??