Hallo mijn handleidingvrienden, ik heb een probleem met mijn 87 mk2 model. Ik heb de spanrol, de distributieriem en de distributieriem vervangen en nu heb ik het volgende probleem: de 1.8 L 8v motor haalt niet het maximale toerental en er is een terugslag te horen in de uitlaat en hij heeft de neiging te stikken bij het accelereren, alsof hij afslaat; ik heb de carburateur met een brander afgebrand en geprobeerd hem af te stellen, maar het werkte niet. Ik weet niet of de timing in de verdeler verkeerd stond, of dat de carburateur kapot is, of dat er iets anders aan de hand is. Volgens wat ik de motor had afgesteld toen ik de distributieriem erop zette, maar wat ik vreemd vond, is dat de tand in de verdeler niet de positie van de zuiger 1 kabel aangaf, maar dat hij achter de vorige stond, alsof er een tand was overgeslagen op de getande poelie. Ik weet niet of de kop kapot is of dat de timing verkeerd was. Tot welke graden gaat de timing af als ik in Guadalajara woon? En wat voor probleem zou dit kunnen veroorzaken? Ik dank u alvast voor het lezen van mijn vragen. Ik hoop dat u mij kunt helpen.