Zoek MDM

Bulletin

Storing in Golf MK2 87

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 dagen geleden #29545 door handmatig-mechanisch
Probleem met Golf MK2 '87 - Geplaatst door manual-mecanica
:cheer: Hallo mede-liefhebbers van handgeschakelde auto's, ik heb een probleem met mijn MK2 uit 1987. Ik heb de spanrol van de distributieriem en de distributieriem zelf vervangen, en nu heb ik het volgende probleem: de 1.8L 8v-motor haalt het maximale toerental niet, er komt een knallend geluid uit de uitlaat en hij slaat af bij het accelereren, alsof hij elk moment kan uitvallen. Ik heb de carburateur doorgeblazen en geprobeerd hem af te stellen, maar dat heeft het probleem niet opgelost. Ik weet niet of de timing bij de verdeler niet klopt, of de carburateur defect is, of wat het probleem zou kunnen zijn. Ik denk dat ik de motor correct heb afgesteld toen ik de distributieriem monteerde, maar wat ik vreemd vind, is dat de timingmarkering op de verdeler niet overeenkomt met de positie van de distributiedraad voor cilinder 1; in plaats daarvan staat hij op een positie die later is dan de vorige, alsof er een tandje is overgeslagen op de distributiepoelie. Ik weet niet of de cilinderkop kapot is of dat de timing niet klopt. Wat is de juiste timinginstelling als ik in Guadalajara woon? En welke problemen zou dat kunnen veroorzaken? Alvast bedankt voor uw tijd en ik hoop dat u me kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 dagen geleden #29548 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Storing in een Golf MK2 uit 1987
Mijn vriend, het terugslaan van de motor en het afslaan van de motor zijn symptomen van een timingfout. Controleer het nog eens. De ontstekingstiming is belangrijk, maar om effect te hebben op de motorprestaties, moet de timing correct zijn. Een andere mogelijkheid is dat er een bougiekabel is vervangen. Als het probleem er voorheen niet was, denk ik niet dat het aan de carburateur ligt. Als je de distributieriem hebt vervangen vanwege een gebroken riem, dan is er mogelijk een klep beschadigd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 dagen geleden #29574 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Storing in een Golf MK2 uit 1987
ALLEREERST, ALS ER GEEN PROBLEMEN WAREN VOORDAT JE DE RIEM VERVANGDE, DAN LIGT DE FOUT IN DE TIMMING. STEL DE TIMMING OP DE JUISTE TIJD IN EN CONTROLEER DIT ZELF AAN DE HAND VAN VERSCHILLENDE HANDLEIDINGEN. ER BESTAAT EEN TIMMINGCATALOGUS, MAAR BOVENAL: CONTROLEER EN MARKER ALLES WAT JE NIET WEET.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29726 door handmatig-mechanisch
Hé, wat er gebeurde was dat de spanrol van de distributieriem veel lawaai maakte en steeds vastliep. Toen ik hem losmaakte, zag ik dat de nokkenaspoelie een beetje gedraaid was, alsof er een tandje was overgeslagen. Maar ik denk dat het probleem is ontstaan ​​doordat ik een riem heb gemonteerd die ik van een vriend kreeg. Hij heeft een Golf A3 met brandstofinjectie en elektronische ontsteking. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29760 door handmatig-mechanisch
Het belangrijkste aan de riem is dat de lengte, het aantal tanden en de steek ertussen hetzelfde zijn; als die gelijk zijn, maakt het niet uit of het om een ​​brandstofinjectiesysteem of een carburateursysteem gaat.