Zoek MDM

Bulletin

Ecosport-computer losgekoppeld

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden - 13 jaar en 10 maanden geleden #29541 door handmatig-mechanisch
Ecosport-computer losgekoppeld Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, mijn truck is een Ford Ecospot uit 2004 met een 2.0 liter Duratec-motor. Wat er gebeurt, is dat de twee computerconnectoren plotseling los zijn geraakt en ik weet niet hoe ik ze terug moet plaatsen, aangezien beide connectoren identiek zijn. Ook de computerholtes zijn hetzelfde (beide passen in beide holtes). Het probleem is dat verwisseling de boel kapot kan maken. Het enige onderscheid tussen elke connector is een label met de letters CA en CB. De connector met CA is een kabelboom die van de motor komt en de connector met CB is bevestigd aan de carrosserie. Ik hoop dat u me kunt helpen en alvast bedankt voor uw reactie.
Laatst bewerkt: 13 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29544 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: Ecosport-computer losgekoppeld
Oh, ik heb de handleiding daar niet voor, maar een connector zou voor een Lada heel strak moeten zitten. Weet je zeker dat ze hetzelfde zijn? Misschien is de pin-indeling anders. Soms hebben ze verschillende interne plastic paden. Plaats een foto, zodat we je kunnen helpen, natuurlijk.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden - 13 jaar en 10 maanden geleden #29568 door handmatig-mechanisch
Hallo, je hebt helemaal gelijk. De interne plastic paden zijn anders. Wat er gebeurde, was dat het plotseling loskwam en die kleine plastic stukjes beschadigd raakten. Ik had maar één connector geprobeerd (de beschadigde) die aan beide kanten past, maar de goede past maar in één holte. HARTELIJK BEDANKT VOOR JE WAARDEVOLLE HULP, CRISTIAN.
FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR 2012.
Laatst bewerkt: 13 jaar 10 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29579 door handmatig-mechanisch
Graag gedaan, mijn vriend, daarom wensen wij jou ook fijne feestdagen.