Zoek MDM

Bulletin

Problemen met Gol 2002 1000cc 16v

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29510 door handmatig-mechanisch
Problemen met de 2002 Gol 1000cc 16v Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een ernstig probleem met een Gol uit 2002 met een 1000 cc 16v-motor. Deze auto is bijna het hele jaar in reparatie geweest omdat ze hem niet konden repareren. Ze zeggen dat ze de positie van de krukaskeerring nodig hebben. Ik zou u daarom zeer vriendelijk willen vragen of u mij een catalogus of informatie kunt sturen zodat ze hem kunnen repareren. Deze keerring heeft een sensor die de timing van de auto bewaakt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29521 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de 2002 1000cc 16v Gol
Kijk, mijn vriend, ik weet niet of dit je zal helpen, want het is mij nog nooit overkomen. Als ik naar de afbeeldingen kijk die je hebt geplaatst, zie ik dat de houder één tand minder heeft op een vlak deel. Nou, in die vertanding denk ik dat ik begrepen heb dat dit de positie is waar de sensor meet. Dus het enige wat je hoeft te doen is dat vlakke deel samen te laten vallen met de sensor wanneer zuiger 1 en 4 op BDP staan. Vertel me hoe het ging.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29530 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de 2002 1000cc 16v Gol
Vriend, stel de timing van je motor in, de lange ____ sleuf, plaats hem op de plek waar de sensor aangeeft, draai je onderdeel vast en start hem. Aangezien hij op zijn plaats zit, geeft dit je de ontstekingsinstructies en de injectietijd. Nog iets, vertel me welke motor het is en ik raadpleeg je in de originele handleiding.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29550 door handmatig-mechanisch
Ik ben het met de forumleden eens: het gladde deel van de tanden is naar de lezer gericht, maar je hebt ook een punt op de tanden. Je moet dat punt met een markering op het motorblok richten. Naar mijn mening zal dat punt de tanden van de grijper afhouden of net daarvoor bereiken. Dat binnenste deel draait niet, toch?